Wyszukiwarka php przy użyciu MySql

(Krzys14) #1

Witam serdecznie i z góry przepraszam za błędy które mogę popełnić przypadkiem.

Sprawa jest następująca, posiadam wyszukiwarkę PHP która przeszukuje mi bazę danych MySql i chciał bym by po wpisaniu słowa którego nie ma w bazie dancych w danej tabeli wyskoczył napis "Nie znaleziono żadnych wyników dla $wyszukiwarka (zamiast $wyszukiwarka będzie słowo które wpisaliśmy)".

Jestem jeszcze zielony w tych sprawach więc zwracam się z zapytaniem do was drodzy użytkownicy.

kod PHP wygląda następująco.

<?php

$bl=false;

if(isset($_POST['wyszukiwarka']) && $_POST['wyszukiwarka']!='tabele'){

$wyszukiwarka = $_POST['wyszukiwarka'];

$tabele = $_POST['tabele'];

$location = "localhost"; // database host (localhost)

$username = "root"; // mysql username

$password = "haslo"; //mysql password

$database = "baza"; //mysql database name

$conn = mysql_connect("$location","$username","$password");

if (!$conn) die ("Could not connect MySQL");

mysql_select_db($database) or die ("Could not open database");

mysql_query("SET NAMES 'utf8'");

if ($tabele == 'gry'){

$query = "SELECT zdjecie, title, opis FROM gry WHERE opis like '%".$wyszukiwarka."%' OR title like '%".$wyszukiwarka."%' order by id ASC";

}

elseif ($tabele == 'trainery'){

$query = "SELECT zdjecie, title, opis FROM trainery WHERE opis like '%".$wyszukiwarka."%' OR title like '%".$wyszukiwarka."%' order by id ASC";

}

elseif ($tabele == 'kody'){

$query = "SELECT zdjecie, title, opis FROM kody WHERE opis like '%".$wyszukiwarka."%' OR title like '%".$wyszukiwarka."%' order by id ASC";

}

elseif ($tabele == 'patche'){

$query = "SELECT zdjecie, title, opis FROM patche WHERE opis like '%".$wyszukiwarka."%' OR title like '%".$wyszukiwarka."%' order by id ASC";

}

elseif ($tabele == 'tapety'){

$query = "SELECT zdjecie, title, opis FROM tapety WHERE opis like '%".$wyszukiwarka."%' OR title like '%".$wyszukiwarka."%' order by id ASC";

}

elseif ($tabele == 'wszystko'){