Witam serdecznie i z góry przepraszam za błędy które mogę popełnić przypadkiem.
Sprawa jest następująca, posiadam wyszukiwarkę PHP która przeszukuje mi bazę danych MySql i chciał bym by po wpisaniu słowa którego nie ma w bazie dancych w danej tabeli wyskoczył napis “Nie znaleziono żadnych wyników dla $wyszukiwarka (zamiast $wyszukiwarka będzie słowo które wpisaliśmy)”.
Jestem jeszcze zielony w tych sprawach więc zwracam się z zapytaniem do was drodzy użytkownicy.
kod PHP wygląda następująco.
<?php
$bl=false;
if(isset($_POST['wyszukiwarka']) && $_POST['wyszukiwarka']!='tabele'){
$wyszukiwarka = $_POST['wyszukiwarka'];
$tabele = $_POST['tabele'];
$location = "localhost"; // database host (localhost)
$username = "root"; // mysql username
$password = "haslo"; //mysql password
$database = "baza"; //mysql database name
$conn = mysql_connect("$location","$username","$password");
if (!$conn) die ("Could not connect MySQL");
mysql_select_db($database) or die ("Could not open database");
mysql_query("SET NAMES 'utf8'");
if ($tabele == 'gry'){
$query = "SELECT zdjecie, title, opis FROM gry WHERE opis like '%".$wyszukiwarka."%' OR title like '%".$wyszukiwarka."%' order by id ASC";
}
elseif ($tabele == 'trainery'){
$query = "SELECT zdjecie, title, opis FROM trainery WHERE opis like '%".$wyszukiwarka."%' OR title like '%".$wyszukiwarka."%' order by id ASC";
}
elseif ($tabele == 'kody'){
$query = "SELECT zdjecie, title, opis FROM kody WHERE opis like '%".$wyszukiwarka."%' OR title like '%".$wyszukiwarka."%' order by id ASC";
}
elseif ($tabele == 'patche'){
$query = "SELECT zdjecie, title, opis FROM patche WHERE opis like '%".$wyszukiwarka."%' OR title like '%".$wyszukiwarka."%' order by id ASC";
}
elseif ($tabele == 'tapety'){
$query = "SELECT zdjecie, title, opis FROM tapety WHERE opis like '%".$wyszukiwarka."%' OR title like '%".$wyszukiwarka."%' order by id ASC";
}
elseif ($tabele == 'wszystko'){