X96 Max Plus 2 modyfikacja

Witam. Mam pytanie. Czy ktoś modyfikował przystawkę pod TV? Nie znam się na tym, ale niestety to co aktualnie oferuje ten soft w tym boxie to jakaś kicha. Wiele rzeczy nie działa poprawnie. Najbardziej irytujące jest działanie pilotów, a sam system wygląda jakby miał 2 systemy, czysty android z jakimś innym na szybciora modyfikowanym do sprzedaży. Szczerze mówiąc po zakupie nie spodziewałem się takich rozbieżności w funkcjonowaniu, ale do rzeczy. Nie wiem na ile działało by i czy by się dało coś takiego wgrać jak z MiBoxa?
SPECYFIKACJA oczywiście jak na stronie:

Aktualny wygląd menu (głównego okna) jak na zdjęciach na stronie ze specyfikacją i na końcu tego filmiku:

A takie coś chciałbym uzyskać (coś bardziej funkcjonalnego), to co widać w tle:

Tutaj niby coś opisali, ale ja tak ang i w androidach nie siedzę, o ile jestem w stanie wgrać na telefon z xiaomi, to takimi gadżetami się nie zajmowałem nigdy, a interface i obsługa też wygląda zacnie:

Czy ktoś modyfikował coś takiego i jest w stanie pomóc, jak takie coś uzyskać ?

1 polubienie

Ja wgrałem Android TV i wygląda to zdecydowanie lepiej niż stockowy Android, który jest jakimś ulepionym softem, którego nie da się przyjemnie używać. Jeżeli interesuje cię nadal ten temat to daj znać to opiszę w miarę możliwości jak to ogarnąć.

Hej,
A skąd taki Android TV ściągnąć?
Możesz przybliżyć temat?
Pozdrawiam

Oprogramowanie możesz pobrać z linku (źródło: forum 4pda). Wgrywanie dla mnie najwygodniej Burn Card Maker. Podpinasz wolną kartę pamięci do komputera, uruchamiasz BCM, wybierasz kartę, aplikacja wyrzuca okienko formatowania, formatujesz, następnie wybierasz plik .img. Po wgraniu karta idzie do urządzenia, odłączasz od prądu, podłączasz z powrotem do prądu mając zapałkę która wciska przycisk w porcie AV urządzenia, do momentu aż zobaczysz na ekranie zielony robocik z instalacją, wtedy możesz puścić ten przycisk w gnieździe AV. Po wszystkim wstaje Android TV.