Xbox controller

Witgam. Zakupiłem controller xboxa do komputera. Nie znam się na tym totalnie, lecz mam wrażenie że był on używany. Zakupiłem go z tego linku: https://www.amazon.co.uk/gp/product/B08JW624NN/ref=ppx_od_dt_b_asin_title_s00?ie=UTF8&psc=1 i mam wrażenie że chodzi on dośc dziwnie. Posiada on jakieś dziwne przyśpieszenia przy używaniu tych gałek po lewej stronie i bardzo często w cyberpunk (też zakupiłem na steam) podczas konwersacji skacze na dolną możliwość odpowiedzi (dzieje się tak na baterii). Nie jestem pewien czy nie zakupiłem przypadkiem produktu z defektem. Ten xbox controller był zapakowany w dość dziwny sposób i miał jakieś dziwne białe płatki na Sobie. Serio mam wrażenie, że był on używany.

Czy istnieje jakiś program, który sprawdziłby mój controller do porządku?

Dzięki.

Zacznij od podstaw, pod systemem daj urządzenia i drukarki i ma ikonie pada daj „ustawienia kontrolera gier”, masz tam podgląd na zachowanie konkretnych przycisków, gałek i triggerów, pobaw się, zobacz jak przebiega wychylanie analogów, czy nie przeskakuje lub driftuje, oryginalne pady są pakowane w jeden sposób, jeśli był przepakowany to możliwe że albo miał problemy u kogoś innego i był zwracany albo jakiś model refurbished.

Jakoś dziwnie mi on funkcjonuje. Mam wrażenie też że używając lewej gałki wciskają się też jakby te strzałki. Widać to po przeskakujących okienkach

najlepiej zwróć, pad powinien działać prawidłowo bez żadnej konfiguracji.

Wejdź na stronę: https://gamepad-tester.com

Przez przeglądarkowe API kontroler się połączy i będzie dokładnie widać rozbieżności. Przydatne do procesu reklamacji, lub zwrot jeżeli nie przekroczyłeś jeszcze 14 dni.

Analogi mają być w pozycji centralnej, a triggery/przyciski nie powinny same się wciskać.
Wszystko powinno być widoczne na grafice i w kordynatach.