Xiaomi Mi Mix 2 - aparat

Mam pytanko do Was. Czy ktoś dobrze już przetestował aparat w tym telefonie. Chciałbym zakupić sobie telefon tej wielkości w miarę dobrym aparatem. Zaciekawiła mnie oferta na sferis w zestawie z gimbalem goo.gl/cu87fC

Leniuszek. Tutaj, tutaj i tutaj

https://www.gsmarena.com/piccmp.php3?idType=1&idPhone1=8529

Xiaomi Mi Mix 2 64 GB ma fajny aparat jak na Xiaomi ale kup od autoryzowanego sprzedawcy potem problemy z gwarancją w sferisach proline itp

@Nameziss w jakim sensie problem z gwarą Xiaomi w sferisie czy proline?

Żadne problemy z gwarancją. W proline dostajesz 24 miesiące gwarancji realizowanej na ogół w serwisie w Czechach. Dla klienta nie ma to większego znaczenia. Natomiast dopłacanie 500 zł w x-kom za polską dystrybucję jest takie hmm… nie mądre.

Dokładnie, teraz co prawda ceny nieco się zbliżyły z oficjalnej i europejskiej, ale mimo wszystko nie ma sensu dopłacać. Distri EU obsługują również B20, są dostosowane na PL rynek.
Gwarancja sklepu ma swoje plusy, odsyłasz do nich, czekasz max 2 tygodnie i masz zwrot kasy lub wymianę, nie trzeba się bujać z producentem - zostawiasz do sklepowi.

Jeśli chodzi o gwarę to fakt nie ma problemów żadnych. Zaczynały by się schody jakbym kupił z chin. Widziałem ten telefon w tym sferisie gdzie ta promocja jest i powiem Wam że telefon mi się podoba i raczej jestem skłonny go wziąć.

Jeden chłop co pracuje w oficjalnym serwisie Xiaomi pisał na forum że telefony z sferis odsyłali z kwitkiem np do serwisu w Rosji a np Auchana w Polsce ma też serwis

No i właśnie po to jest gwarancja sklepu, sferis nie podaje że ma gwarancję producenta, więc nie wiem po co ktoś oddaje taki smartfon do serwisu Xiaomi…
Tutaj jasna sprawa, sklep uznaje reklamację i wymienia towar lub zwraca kasę. Po ich stronie leży już zabawa z serwisowaniem sprzętu.

Nah odsyłają telefony z kwitkiem jak przyjdziesz do serwisu Xiaomi a do sklepu to długo trwa wysyłają za granice na naprawy dlatego jest taniej w tych sklepach

Ale w dalszym ciągu nie naświetliłeś problemu - w prolinie i sferisie mają regulaminowo nakreślony czas realizacji procedury reklamacyjnej, która nie przekracza 14 dni czyli okres tożsamy z realizacją serwisową, a czy w tym czasie wysyłają sprzęt za granicę czy na Księżyc, jaką to czyni różnicę klientowi?

Regulamin a praktyka to co innego!!! Lenovo też ma 14 dni w regulaminie!

Jeśli termin nie zostaje zachowany to reklamacja musi zostać automatycznie uznana. Tym lepiej dla klienta.

Serwis Lenovo (w Polsce zajmuje się tym Medion) to są tytani niekompetencji. Bardzo skrajny przykład wywlekasz.