Xonar DG- "Pierdzenie" podczas gry


(Cornekpl) #1

SKOPIOWANE MOJE NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE Z INNYCH FORÓW GDYŻ NIKT NA RAZIE NIE BYŁ W STANIE MI POMÓC...

Witam, ostatnio kupiłem używanego Xonara DG. Wszystko działało git, a raczej myślałem, że działa. Ogólnie mówiąc kręce filmy na YT w pewnym momencie zachciało mi się nagrywać na nowym sprzęcie, obczajając potem materiał słyszałem "pyrczenie" myślę sobie, zmniejsze częstotliwość, może to fraps itp ale jednak nie. Gdy wejdę do gry karta automatycznie zaczyna pyrczeć (ja nie słysze dopóki nie włącze monitorowania mikrofonu (ogólnie wejścia do mikrofonu). Przełączam z Front mic na panel z tyłu, czyli Mikrofon nie działa jeśli jest podpięty z przodu. Ok włączam monitorowanie, jest szum ale to raczej normalne. Wchodzę w grę i co słyszę? To samo pyrczenie. Według mnie karta graficzna wpływa jakimś sposobem na dźwiękówkę (tak samo jak mój zalman mic1 buczy, ciągle, lecz nie równomiernie. W sensie IIiiIIiiIIiiII << Schemat. Bardzo was proszę o pomoc. Nie wiem czy może karta jest źle wpięta czy uszkodzona... Proszę o szybką odpowiedź z góry dziękuje.

PS: Na dodatek gdy odepnę mikrofon i dam monitorowanie dalej pojawiają się szumy

PS2: W słuchawkach słyszę leciuteńki szum, prawie niesłyszalny według mnie nie powinno się to pojawiać na takiej karcie.

HIS Radeon 6950 1 gb

8 gb ram. 1,333 (chyba)

Intel I7 3.4

ASRock P67 EXTREME4

PS3: Karta TV odłączona, dodatkowe USB jak i front panel. Może listwa przeciwprzepięciowa by pomogła?

LINK na czym polega mój problem :

  • Pierdzące dźwięki systemowe

+Przełożyłem kartę dźwiękową bliżej graficznej (bliżej się już nie da praktycznie się dotykały) i jeszcze bardziej zaczęło "pierdzieć" czyli mamy winowajce. teraz jak odizolować kartę dźwiękową od graficznej?

PS4

Zalman mic1. Wynowajcą nie jest mikro na 99,9 procent. Bo gdy mam odłączone mikro od karty i dam monitorowanie, to i tak jest ciągle to samo.

Panowie zauważyłem jedną rzecz, gdy mam odpalonego TS3 wtedy dźwięki systemowe działają normalnie... czytałem coś na ten temat. I jak typy mają włączonego winampa to też im dobrze all działa, ale jak się wyłączy to tak jakby Xonar nie chciał brać bezużytecznie swojej pełnej mocy ; d

A co powiedzielibyście na zakłócenia ze strony Open GL czy Direct X? (mikro sprawne, nawet słuchawki obczajałem czy czegoś nie psują) Gdy się odpala gra robią się te zakłócenia gdy np gra doczytuje tekstury i się zatnie szumu nie ma w tym czasie czyli ja bym tutaj strzelał w jakieś oprogramowanie do gier.


#2

Cornek , proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie,używając przycisku image.php?album_id=20&image_id=4038