Xp - Xp - win 98 i jako to polaczyc w sieci?

Witam.

Mam problem z połączeniem trzech komputerów w sieci lokalnej. Jeden ma Win Xp bez SP2 i on posiada łącze internetowe (neo 512), dugi ma Win Xp z SP2, a trzeci najstarszy to Win 98 z drukarka. Internet i dukarka muszą być udostępnione wszystkim użytkownikom. Mam swicha i przez niego wszystko idzie. Próbowałem juz ale udało mi się tylko połączyć z drugim komputerem (z tym Xp SP2), ale przy próbie połączenie z win 98 coś sie “rypło” i nie moge udostępnić internetu wogole :confused: znaczy mam tą opcje udostępnienia ale czy jest właczone czy nie i tak nic nie daję :(.

Bardzo mi zależy na połączeniu się z Win 98 bo tam jest drukarka. No i musze udostępnić ten internet. Nie wiem co mam zrobić bo ni ch*** z Win 98 sie połączyć nie moge a już mam ustawione maski i bramiki :/. Nie znam się na tym więc może coś nie tak zrobiłem.

Proszę o pomoc.

PS. Sorry za ortografie :confused: dyslekcja ale staram się nie robić. :oops:

Moim zdaniem zamiast bawic sie w udostepnianie polaczenia internetowego poprzez kompa proponuje zakupic modem z routerem np. D-link 504. Ma od razu wbudowany stitch 4 potrowy wiec stary switch mozna schowac do szafy. Konfiguracja urzadzenia banalnie prosta. Problemow z netem brak no i co najwazniejsze zaden komp nie musi chodzic na stale, zeby drugi mogl korzystac z neta. Cena okola 250 zl wiec chyba nie za duzo. A jesli chodzi o udostepnienie drukarki to najlepiej zapodaj screeny z adresacja z kazdego kompa i wtedy bedziemy myslec dalej.

no ta ale ja kasy nie mam :confused: przynajmniej mi na tym nie zalezy bo jak bym mial 250 zl to na pewno nie wydam na router :slight_smile: mlodosc nie radosc bawic sie trzeba :D.

pozatym jak robilem zkupy to dobrze wiedzialem na co sie pisze :slight_smile: i tak moj komp dziala 24 h wiec po co mam placic wiecej ?? a slyszalem ze kumpel ma klopot z routerem.

chce to zrobic ze swichem (bez skojarzen prosze)