Yontoo problem LOGI OTL

Witam proszę o pomoc

 

 

http://wklej.to/RBNhK

 

http://wklej.to/JzHhS

Odinstaluj Yontoo 1.10.02,SweetIM for Messenger 3.7,Internet Explorer Toolbar 4.6 by SweetPacks,Update Manager for SweetPacks 1.1,AVG Security Toolbar,IB Updater Service.Użyj AdwCleaner http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/ z funkcji Skan(Szukaj) a następnie Clean(usuń) (w przypadku Visty/Windows7 uruchom z prawokliku jako Administrator).

Pobierz Farbar Recovery Scan Tool http://www.bleepingcomputer.com/download/farbar-recovery-scan-tool/ zgodny z wersją systemu 32-bit lub 64-bit.

Uruchom FRST i kliknij Scan. Pokaż raport FRST i Addition.

http://wklej.to/nLSWA

http://wklej.to/rc81P

Otwórz Notatnik i wklej:

Task: {B2C2D7D8-9A0C-43A5-B865-3587CD37D230} - System32\Tasks\AVG-Secure-Search-Update_JUNE2013_TB_rmv = C:\Windows\TEMP\{55CC1243-9605-4E2C-B352-0A3E276D140F}.exe
Task: C:\Windows\Tasks\AVG-Secure-Search-Update_JUNE2013_TB_rmv.job = C:\Windows\TEMP\{55CC1243-9605-4E2C-B352-0A3E276D140F}.exe
HKU\S-1-5-21-2899114124-3015076426-504506255-1000\...\Run: [] = [X]
HKU\S-1-5-21-2899114124-3015076426-504506255-1000\...\Run: [UpdateMyDrivers.exe] = C:\Program Files (x86)\SmartTweak\UpdateMyDrivers\UpdateMyDrivers.exe /ot /as /ss
StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
FF Extension: AVG Safe Search - C:\Program Files (x86)\AVG\AVG10\Firefox4\ []
S3 AVG Security Toolbar Service; C:\Program Files (x86)\AVG\AVG10\Toolbar\ToolbarBroker.exe [167264 2011-11-10] ()
S3 MSICDSetup; \\F:\CDriver64.sys [X]
S3 NTIOLib_1_0_C; \\F:\NTIOLib_X64.sys [X]
2014-05-24 13:35 - 2014-05-24 13:37 - 00000000 ____ D () C:\AdwCleaner

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST

http://wklej.to/USCPc

raport koncowy.

Czy już jest wszystko ok?

Skasuj folder C:\FRST Użyj http://www.bleepingcomputer.com/download/tfc/ (uruchom TFC i kliknij Start).