Youndoo - złośliwe oprogramowanie - prośba o pomoc

Dobry wieczór.

 

Zwracam się z prośbą o pomoc w usunięciu szkodliwego oprogramowania - Youndoo.

Skanowanie Malwarebytes i Microsoft Security Essentials nie pomaga niestety.

 

Z góry dziękuję za pomoc.

Spróbuj innego darmowego skanera np. Sophos.

PS. Zainstaluj sobie Linuxa.

Farbar Recovery Scan Tool - Raport obowiązkowy

Zrobione:

 

Addition:

http://www.wklej.org/id/3032530/

 

FRST:

http://www.wklej.org/id/3032531/

Pobierz i uruchom AdwCleaner Kliknij Skanuj (Scan) i później Oczyść (Clean).
Kliknij Skanuj (Scan) i pokaż nowy raport FRST i Addition.

Raport z AdwCleaner:

http://www.wklej.org/id/3032548/

 

Addition:

http://www.wklej.org/id/3032551/

 

FRST:

http://www.wklej.org/id/3032552/

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :
http://www.wklej.org/id/3032573/txt/
Uruchom FRST i kliknij Napraw (Fix). Pokaż raport z usuwania Fixlog.
Kliknij Skanuj (Scan) i pokaż nowy raport z FRST bez Addition i Shortcut.

Fixlog:

http://www.wklej.org/id/3032595/

 

Addition:

http://www.wklej.org/id/3032596/

 

FRST:

http://www.wklej.org/id/3032598/

Naprawę wykonaj w trybie awaryjnym.
http://support.eset.pl/kb2268/?viewlocale=pl_PL

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :

Uruchom FRST i kliknij Napraw (Fix). Pokaż raport z usuwania Fixlog.
Kliknij Skanuj (Scan) i pokaż nowy raport z FRST bez Addition i Shortcut.

Fixlog:

http://www.wklej.org/id/3033219/

 

FRST:

http://www.wklej.org/id/3033220/

 

 

Nowy raport  jest pusty.

Przeskanuj ponownie aż będzie kompletny raport.

http://www.wklej.org/id/3034086/

Masz pokazać nowy raport ze skanowania, bo poprzedni jest pusty.

Ok, raport FRST:
http://www.wklej.org/id/3034335/

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist:

Uruchom FRST i kliknij Napraw (Fix). Później skasuj folder C:\FRST
Czyszczenie folderów Przywracania systemu
Przeczytaj w jaki sposób należy instalować programy: KLIK - KLIK - KLIK

Bardzo dziękuję za pomoc. Problem rozwiązany.