Youtube na Tv w 4K się zacina - czy tylko u mnie tak?

Witam. Kupiłem telewizor Philips 49PUS8303 czyli niby flagowy model z tego roku.
Wszystkie aktualizacje zainstalowane, Youtube też najnowszy a mimo to odpalenie jakiegoś filmu w super jakości (typu jakieś panoramy, zwierzątka) w 4K się zacina. Obraz ma jakby lagi i momentami się przycina.
Czy to moze być wina telewizora czy może to jest normalne? Tv podłączone przez wifi ale obraz jest zbuforowany aż nadto, połączenie też bardzo dobre, router stoi metr od telewizora

Nie, nie jest normalne

Zdecydowanie tak…z “pierwszego z brzegu” materiału 4K, który Ci laguje / przycina na Youtube, pokaż tutaj zdjęcie “statystyki dla nerdów”, i stanie się jasność, co do jakości parametrów jego wyświetlania.
Oczywiście przy założeniu, że we wszelkich ustawieniach TV wszystko jest tak jak powinno, a sieć ma przyzwoite parametry

Załączam zdjęcie statystyk:

Masz za słabe łącze - tylko 30 Mbit/s

https://support.google.com/youtube/answer/1722171?hl=pl

plus jeszcze narzut na dźwięk to w sumie razem pełny komfort zaczyna się od 100 Mbit/s

2 polubienia

No właśnie mam 100Mb, speedtest pokazuje jakieś 95. Może być że TV ciągnie tylko 30 bo idzie po wifi?

Odpal speedtest na tv i się przekonasz. TV to nie jest coś co się przenosi, więc lepiej podpiąć go kablem.

Odpalilem i na wifi jest 30Mb/s a po kablu 40Mb/s. Wychodzi na to że to wina telewizora jeśli na tym samym kablu komputer osiąga całe 100Mb/s ?

Po prostu masz w TV układ graficzny, który dekoduje tylko H.264 i H.265, a Google w tej chwili na YT wymusza VP9. Podziękuj Google’owi, że tak chamsko wymusza swój kodek, nawet na urządzeniach, które go nie obsługują. Nawet na PC jak zainstalujesz h264ify w Google Chrome, to znika opcja 4K w opcjach jakości.

Dane techniczne TV Philips 49PUS8303

Philips:
Odtwarzane formaty wideo:

  • Kontenery: AVI, MKV
  • H264/MPEG-4 AVC
  • MPEG-1
  • MPEG-2
  • MPEG-4
  • WMV9/VC1
  • HEVC (H.265)
  • VP9

@stanek.94:
Philips 49PUS8303

Ten sam model, jeszcze się NIE ZDARZYŁO, aby jakikolwiek materiał z Youtube 4K, się “przycinał / zacinał”, lub coś w tym “stylu”…
Dalej masz ten problem?

Sprawdź sobie parametry połączenia w TV, na https://fast.com/pl/ , daje w miarę wiarygodny odczyt, made in NETFLIX

Poniżej “pierwszy z brzegu”, przykładowy screen moich danych odtwarzania:

U mnie jest podobnie jak na screenie mimo to zacina :confused:

@stanek.94:
mimo to zacina

Pomijając kwestie sprzętu, bo sam telewizor “mucha nie siada”, ewidentnie chyba brakuje Ci do płynnego odtwarzania, “mocy” z łącza sieciowego