Z jakiej korzystasz karty graficznej?


(Mały Wojtek) #1

Chciałbym wiedzieć, z jakiej korzystacie karty graficznej, czy jest dobra i w jakie gry gracie na tej karcie. Ja korzystam z ATI Radeon Sapphire 9200. jest słaba, nie gram w żadne gry.


(Rlk120) #2

Ja mam ATI Radeon 9600.

A po co Ci to?? :slight_smile:


(:: MARIO ::) #3

GF6800GT Overclocking ;]

masa karty to jakies 890g :smiley:


(Laki000) #4

:):):slight_smile: GF 5200 FX :smiley: (da się ten złom podkręcić ?)


(Irabuntu) #5

S3 Savage 16 MB, to nie żart...


(Kkorniak) #6

Radeon 9550Extreme 128/128 - da sie pograc w nieco starsze gry :slight_smile:


(system) #7

Gainward Geforce 8800GTX 768 MB plan wymiany na Gigabyte GeForce dwie połączone SLI


(piotrekplay) #8

ge force fx 5500 128mb/128 bit jak na razie się nie zawiodłem :slight_smile: w przyszłości zmiana na ge force 7600gs.. :stuck_out_tongue:


(Mały Wojtek) #9

A tak żeby zobaczyć popularność karty lub firmy.

2 komp: Neo Magic.


(Mafioz09) #10

GeForce 7600GT, gram we wszystkie fajne nowe gry ftp np. s.t.a.l.k.e.r

i wszystko chodzi ok, oczywiście nie na full detalach.


(Mastermaro) #11

teraz Radeon 9550 256mb/128bit, w przyszłości (na nowym kompie) GeForce jakis seria 7


(sniper00) #12

Gainward GF 7600GS 256MB na AGP ...


(Tomasz Paziewski) #13

GeForce MX400 64 MB :frowning: :frowning: :frowning:


(Skwaro) #14

Gainward GF 7600GT 256MB - czyli tę samą, co sniper00 :slight_smile:


(Neuromancer91) #15

Nowy komp: Galaxy G-Force 7600GS 256MB (PCI-E)

Stary komp: G-Force 2 32MB

PS: Jak myślicie, pójdzie mi na niej Test Drive Unlimited (oczywiście tej z nowego kompa :mrgreen:) ?


(Sawyer47) #16

Radek 9800Pro - ATI/AMD nie słynie ze sterowników, żałuję, że nie mam Ge Force'a, do nowego kompa będę miał pewnie produkt nvidii ale to jeszcze dłuuugo.


(Jason X) #17

Moje kondolencje :frowning: Też kiedyś miałem tą kartę...


(Grzesiekk) #18

Gainward GeForce 3 Ti 200 64MB


(system) #19

Galaxy 7600gs podkręcona do 625 x 1630 Mhz


(Ford Fokus) #20

No ja mam niestety Radeona X300 (przynajmniej San Andreas chodzi fajnie :smiley: ). Chcę sobie wymienić na jakąś grafike z Nvidii, mam pytanie do tych co mają 7600GT, jakiej firmy macie karte i jakie zasilacze? (ja mam 300W Boże..).