Z mojego kompa rozsyłany jest spam?! Pomocy: jak TO wyrzucić

Witam

Proszę o pomoc, bo ostatnio mój operator internetowy zgłosił mi, że z mojego kompa rozsyłany jest spam. Chyba coś się zagnieździło a ja nie potrafię tego znaleźć. Od jakiegoś czasu otrzymuję pocztą jakieś dziwne maile, których nigdy nie otwierałam i od razu wyrzucałam. Jeszcze niedawno używałam nortona antywirusa. Teraz mam avast. Ani poprzedni ani ten ten aktualnie zainstalowany program antywirusowy nic nie znajdują.

Proszę o jakieś sugestie. Tylko proszę jak krowie na miedzy, bo jestem księgową i na podatkach się znam, ale na komputerach to już mocno średnio, czyli totalna amatorszczyzna.

Pozdrawiam

gaba na początek przeczytaj ten temat http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=36654 i wklej loga

Wklejam loga (mam nadzieję, że nic nie spartoliłam, ale naprawdę się starałam robić wszystko zgodnie ze wskazówkami):

tego nie znam co to za program?

to pakiet programów księgowych / kasowych

To jest klucz do wprowadzania kodu aktywacyjnego programu ksiegowego Symfonia

gaba nic nie iwdać, daj log z Silenta oraz użyj skanerów online - Skanery do wyboru

Log z Silenta

Log jest ucięty. Poczekaj aż program skończy go robić. Poinforumje wtedy odpowiednim komunikatem i dopiero wtedy wklej go na forum.

Wydaje mi się, że coś jednak musi w moim kompie “siedzieć”, bo juz dwa razy miałam komunikat od dostawcy internetowego, że z mojego kompa rozsyłany jest spam szkodliwy dla innych użytkowników. Pierwszy raz było to ponad miesiąc temu. Potem był przez miesiac spokój i wczoraj znów miałam czasowo zablokowany dostęp do netu z komunikatem ostrzegającym.