Za wysoka faktura za Neostrade z telefonem HD (neofon)

Witam,

Mam taki problem ,na stronie TP zauważyłem dla siebie opcję zmiany prędkości na 10Mb w ramach dotychczasowej umowy za 99zł.Nie było żadnego podpisanego aneksu,tylko zwykły list od Orange o zmianie na 10Mb,jakie było moje zdziwienie gdy dostałem rachunek na kwotę prawie 180zł ,w tym opłata za internet 10mb z neofonem i dzierżawa łącza.Złożyłem reklamację ,pani mi powiedziała że skorygują fakturę,i mi zarzuciła że ja wybrałem złą opcję ,ja zaprotestowałem ze to oni oszukują ,a ona że takie rzeczy najlepiej załatwiać w punkcje. Reasumując zostałem oszukany przez firmę Orange.Na początku miałem opcję 2mb z neofonem za 89zł ,pojawiły się możliwości techniczne na 6mb za 94zł z neofonem więc się skusiłem i było ok ,teraz system mi przyjął 10mb za 99zł też bez aneksu. Poczytałem regulaminy,i faktycznie można zmienić prędkość według promocji ze starego aneksu.Tylko zdarzyła mi się taka sytuacja,że mnie namawiali na chama na telewizję,a ja zawszę im odmawiałem ,czy konsultant mógł się za to zemścić na mnie ?. Sam już doprawdy nie rozumiem co się w tej firmie Orange dzieje .To tak jakbym robił przelew za 150zł w banku,a bank pobrał 300zł,i powiedział że to moja wina. Owszem w pierwszej reklamacji,wspominała o zmianie do tego co było i skorygowaniu faktury ,już mam z powrotem 6mb .Ale złożyłem kolejną reklamację,bo faktura nadal wynosi tyle co było.A nie chcę by mnie potem komornikami straszyli.Czy ktoś miał podobne przejścia z tą firmą ?,TP było ok.Ale jak tak ma firma Orange wyglądać,to za parę miesięcy podpiszę umowę z dostawcą radiowym,jak wiele osób w mojej okolicy.

Po prostu wpisuje obsługa online Neostrada + Neofon ,przejdź do usług potem wskazuje mi ,aktualna opcja usługi ,Neostrada Opcja 10240 data aktywacji 1.lipiec 2013,mam dodatkowo (Zmień parametry swojej usługi lub promocję. Okres umowy nie ulegnie zmianie) ,a w niej dwie opcje 2Mb za 89zł lub 6 za 94zł ,10 już nie mam bo mi zmniejszyła synchronizację.A w innej zakładce umowę mam jeszcze niecałe pół roku. I jak tu im wytłumaczyć że oszukali mnie ,nie dostałem e-maila z potwierdzeniem ,nie podpisywałem kompletnie nic ,to po jasnego czorta są te promocje.

Zupełnie nie wiem co doradzić, byłem abonentem TP S.A. jeszcze przed tym jak połączyli się z Orange, ale mnie zrobili w $#@& dość perfidnie. Mianowicie zmieniałem mieszkanie i wypowiedziałem umowę w ich punkcie w Opolskiej “Karolince”. Zapłaciłem im kwotę jaką obliczyli mi za zamknięcie usługi + wypowiedzenie umowy. Dostałem pokwitowanie dokonanej wpłaty itp. dokumenty. Około 8 miesięcy później dzwoni do mnie komornik z informacją, że zalegam z opłatami TP S.A. około 700 - 800 złociszy, zatkało mnie. Próbowałem coś zdziałać, przedstawiałem im dowody wpłaty za zamknięcie konta, za wypowiedzenie umowy, blankiety comiesięcznej wpłaty z konta bankowego przelewem za usługi za cały rok (ING bez problemu wystawił potrzebne mi dokumenty + pieczątkę banku z podpisem), z opłatami się nigdy nie spóźniłem więc z tym nigdy problemu nie było. Umowę miałem na rok, musiałem zrezygnować z usług TP S.A. po 8 miesiącach, kwotę za 4 miesiące również uregulowałem w chwili zamknięcia usługi + wypowiedzenia umowy. A jednak, sprawa O KTÓREJ NIKT WCZEŚNIEJ W ŻADEN MOŻLIWY SPOSÓB NIE RACZYŁ MNIE POWIADOMIĆ trafiła do komornika z którym też wyjaśnić niczego się nie dało i od którego usłyszałem że jeśli nie wpłacę to kwota która im się ode mnie należy będzie rosnąć z dnia na dzień. Zapłaciłem dla świętego spokoju po około tygodniu prób wyjaśniania sprawy w TP S.A.

Morał z tego taki: NIGDY OD TAMTEJ PORY NAWET NIE POMYŚLAŁEM ŻEBY SKORZYSTAĆ Z USŁUG TP S.A. Po prostu robią ludzi w konia, dla nich klient to chodząca suma pieniężna z której NALEŻY skorzystać w każdy możliwy sposób uciekając się nawet do oszustwa i kłamstwa. W tej chwili korzystam z UPC i mam tego typu problemy z głowy - obsługa jest miła, komunikatywna, doświadczona i zaradna. A w sprawach promocji DZWONIĄ I INFORMUJĄ o fakcie np. zmiany prędkości czy podniesienia cen (to drugie nawet przy zmianie prędkości mi się nie przydarzyło) i oferują kilka rozwiązań A NIE WCISKAJĄ SWOJE I DLA SIEBIE OPŁACALNE ROZWIĄZANIA NA SIŁĘ jak to robiło TP S.A.

Odnośnie Orange mam numer jeszcze z czasów Idei, oczywiście zostałem i działam w tej chwili w Orange. W pełni szczerości muszę przyznać że współpraca z Orange idzie świetnie - więc tutaj jestem w 100% zadowolony i jednocześnie w 100% zdziwiony że jest problem Orange.

PYTANIE ZA 100 pkt.

Czyżby zarazili się od TP S.A.???

Takimi sprawami z urzędu zajmuje się UOKIK albo UKE.

http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=33434 - zobacz w innej sprawie co się stało, chyba faktycznie operatorzy (nie tylko mobilni) się ich boją.

hehehe nie no widze ze w w tpsa dobre jazdy mają.ja mialem poczatkowo ich potem przenioslem sie na vectre i teraz jestem w upc. 60mb/s 80zl masz a jak sie przenosilem to jako nowy z 40zl pierwsze 3 miechy. narazie jestem zadowolony i mam nadzieje ze nie bedzie dot mnie podobna sytuacja jak tutak w tpsa.