Zabezpieczenie domowej sieci WiFi

Witam, w sieciach jestem zielony, mam laptopa połączonego przez WiFi z Pentagram Cerberus P 6331-42 na neostradzie. Chciałbym zabezpieczyć tą sieć przed nie chcianymi osobami (chodzi o moje połączenie z internetem). Chciałbym coś zrobić aby sieć była niewidoczna albo niedostępna dla innych, jakieś hasło czy coś… I żeby mój komputer łączył się bez żadnych haseł i automatycznie. Wiem że było takich postów już tysiąc ale chcę to zrobić krok po kroku, bo się prawie nic na tym nie znam, a sieć muszę koniecznie zabespieczyć. Pomocy…

Można wpisać listę adresów sprzętowych kart bezprzewodowych (mac), by tylko karty z listy mogły się łączyć.

Można router zabezpieczyć hasłem, by nikt nie mógł zmieniać ustawień.

Można włączyć szyfrowanie, najlepiej WPA-PSK lub WPA-PSK2 (nie jestem pewien czy XP obsługuje to drugie szyfrowanie)- do połączenia potrzebne będzie hasło.

Można wyłączyć rozgłaszanie identyfikatora sieci, wtedy będzie niewidoczna. Ale ten sposób ma pewną lukę.

Po skonfigurowaniu komputer powinien się automatycznie łączyć.

podłączę się do pytania. nie chce żeby cały mój blok dokazywał na moim łączu. Prosiłbym o jakiś konkretny instruktaż bo opis MaRa może i dobry ale dla totalnego lajkonika co nie wie jak zrobił ze ma neta na tym routerze to za mało. może jakieś screeny skąd mam wziąć tego “mac-a” gdzie go wstawić, gdzie się odpala to szyfrowanie i wyłącza rozgłaszanie identyfikatora sieci. Wszystko ładnie pięknie ale jak to zrobić?

Czekam na odp.

Mój router to: Pentagram Cerberus P 6331-42 posiadam Petronet czyli odpowiednik Neo.

Co do mac addresu to tak:

Klikasz: Menu Start/uruchom. W uruchom wpisujesz cmd i enter. Pojawia Ci się czarne okienko, w tym okienku klepiesz polecenie ipconfig /all. Pojawi Ci się trochę danych, z nich wyłuskaj coś takiego: Adres fizyczny. . . . . . . . . . : XX-XX-XX-XX-XX-XX Tam gdzie są XX-y, pojawi Ci się Twój mac address.