Zablokowane konto Steam i brak linku aktywacyjnego pomocy technicznej

Wczoraj dostałem od pomocy technicznej Steam tą wiadomość

Na ten link można i tydzień czekać, miałem kiedyś podobnie:

http://steamcommunity.com/discussions/forum/1/541907867763377613/

http://steamcommunity.com/discussions/forum/1/541907867763342647/

I wiele podobnych wątków…

 

Czekaj cierpliwie, pamiętaj, że kontakt z nimi też będzie sporo trwał… :wink:

Pocieszę cię, że ja czekałem jakieś 3-5 dni. Poza tym mnie proszą o jakąś weryfikację po tym jak zmienię przeglądarkę. Ostatnio po zmianie systemu na Win10 chcieli weryfikować czy jestem tą sama osobą.

Wczoraj założyłem konto pomocy technicznej korzystając z Gmaila i dostałem link od razu i wyslalem zgloszenie, sprawa zamknieta :slight_smile:

ej Matis365. Ja mam Windows 10 od dnia premiery. Może to przez to

Edit:

Dostałem od nich wiadomość. Ile muszę czekać aż przywrócą mi konto?

 

Tyle ile potrzebują. Napisz do nich, to będziesz wiedział. 

Dzięki lordjahu :slight_smile: Czasami się zastanawiam czy nie wrócić do Windows 8.1. Nie dość że gorzej gry chodzą i mam zablokowany Steam to jeszcze błędy krytyczne z Menu Start.

Napisałem do nich to, ale to chyba jakiś automat odpisuje bo wysłałem do nich 4 wiadomości i odpisują mi to samo

========= Please enter your reply ABOVE this line =========

Hello,

Thank you for adding a message to your question. We will respond to your message by email.

Anytime you wish you can view your question online:

https://support.steampowered.com/view.php?ticketref=9114-QUXC-2730


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Odpowiedź na twoje pytanie może znajdować się w naszej bazie:

[https://support.steampowered.com/kb\_search.php?searchwords=](https://support.steampowered.com/kb_search.php?searchwords=)

As an alternate resource, please check Steam Discussions as other users may have resolved this issue:

[http://steamcommunity.com/discussions/forum/1/](http://steamcommunity.com/discussions/forum/1/)

\<=== 9114-QUXC-2730 --- 1dfebc8d ===\>

Odpisują mi tak na każdą moją odpowiedź. Chore jakieś

Nie powiedzieli mi ile czasu to zajmie tylko napisali to

========= Please enter your reply ABOVE this line =========

Hello,

Thank you for adding a message to your question. We will respond to your message by email.

Anytime you wish you can view your question online:

[https://support.stea...=9114-QUXC-2730](https://support.steampowered.com/view.php?ticketref=9114-QUXC-2730)


Odpowiedź na twoje pytanie może znajdować się w naszej bazie:

[https://support.stea...hp?searchwords=](https://support.steampowered.com/kb_search.php?searchwords=)

As an alternate resource, please check Steam Discussions as other users may have resolved this issue:

[http://steamcommunit...ssions/forum/1/](http://steamcommunity.com/discussions/forum/1/)

\<=== 9114-QUXC-2730 --- 1dfebc8d ===\>

Mam pomysł, napiszcie ile wyście czekali na odzyskanie dostępu do swojego konta

Konta Steam, ma się rozumieć :)

Ej, zobaczcie to [http://steamcommunity.com/discussions/forum/1/541907867791376973/](http://steamcommunity.com/discussions/forum/1/541907867791376973/)

Ja im wysłałem zgłoszenie po polsku. Czy oni nie zrozumieli czy faktycznie pomoc techniczna steam jest taka wolna?

I jeszcze jedno pytanie : czy mam podać pomocy technicznej aktualne hasło (bo zmieniłem hasło) czy nie?

 

Jedynie dane podawane podczas rejestracji, można też podać skany/zdjęcia kluczy wpisanych do biblioteki gier. 

No przecież mówiłem że wysłałem Klucz CD z numerem zgłoszenia. I nie wiem ile dni to potrwa bo głupi automat wysyła zawsze to samo bez względu co odpiszę. Ale jak w tym linku to tam pisali że pomoc techniczna jest ślimacza. Jeśli do 28 sierpnia nie odzyskam konta Steam to wracam do Windows 8.1

Nie wracam do Windows 8.1 ale już 2 tygodnie czekam aż mi przywrócą dostęp. A jak to działa? Oni sami przywrócą mi dostęp (ja się któregoś razu zaloguję i tu bum jestem online) czy jakiegoś maila mi wyślą czy coś?

 

Zapewne otrzymasz na podanego maila informacje z linkiem przywracania hasła do konta - proces tworzenia nowego hasła i ustawienia zabezpieczeń (mail, sekretne pytanie/telefon). 

Trzeci raz będę hasło zmieniał? :smiley:

Zawsze możesz w procesie weryfikacyjnym zażądać zmiany maila i hasła na koncie. 

Z niecierpliwości kiedyś dwukrotnie pisałem ile to potrwa (ale jak już mówiłem głupi automat mi odpisuje) i mam pytanie czy to nie wpłynie na proces odzyskania konta

Zainstalowałem program OkayFreedom z najnowszego PC Formatu i jestem anonimowy. Czy to nie wpłynie na możliwość odzyskania konta?