Zablokowane/wyłączone konto w Gmailu

dzisiaj próbując zalogować się na swojego maila, po wpisaniu danych i kliknięciu zaloguj pojawił mi się czerwony napis:

Przepraszamy, twoje konto zostało zablokowane.

zdziwiłem się i spróbowałem jeszcze raz. w efekcie wyskoczył komunikat:

Przepraszamy, twoje konto zostało wyłączone.

Przeszukałem sporo, ale niestety nie znalazłem nic co by mi pomogło… czy ktoś spotkał się już z czymś takim i wie jak to rozwiązać?

Spróbuj tego - > https://mail.google.com/support/bin/ans … swer=61805

próbowałem przed stworzeniem tematu. niestety link ten przekierowuje do zwykłej strony logowania, tak więc sposób nieużyteczny :frowning:

Dziwne, bo mnie kieruje na stronę pomocy pt “Moje konto zostało wyłączone”

Moje konto zostało wyłączone


Aby przywrócić swoje konto Gmaila, zacznij od wykonania następujących czynności:


   1. Zaloguj się za pomocą interfejsu internetowego pod adresem https://mail.google.com.

   2. Wpisz swoją nazwę użytkownika i hasło.

   3. Kliknij przycisk Prześlij.

   4. Zostanie wyświetlony obrazek zabezpieczający (tzw. captcha - obrazek ze zniekształconymi literami).

   5. Ponownie kliknij przycisk Prześlij.


Czy udało Ci się zalogować na swoje konto w ten sposób?

Tak

Nie


Czy do uzyskania dostępu do konta używasz protokołu POP lub IMAP?

Tak

Nie


Zaloguj się za pomocą interfejsu internetowego Gmaila pod adresem https://mail.google.com i po wyświetleniu monitu wpisz litery ze zniekształconego obrazka captcha.


Czy podejrzewasz, że Twoje konto zostało przechwycone?

Tak

Nie


Wypełnij nasz formularz dotyczący przechwycenia.


Jeśli wykryjemy niecodzienne wykorzystanie konta, możemy na czas badania sprawy tymczasowo wyłączyć dostęp do niego. Odczekaj 24 godziny przed ponownym zalogowaniem się.


Warunki korzystania z usługi Gmail znajdziesz pod adresem http://mail.google.com/mail/help/intl/pl/terms.html.

ehehe… mnie twój link również tam kieruje, ale posłużyłem się pewnego rodzaju skrótem myślowym i mówiąc:

miałem na myśli link:

https://mail.google.com

czyli ten który był na stronie którą podałeś w kroku numer 1.

Nie zostaje ci nic innego jak założyć nowe konto i napisać maila z prośbą o odblokowanie starego. Swoją drogą taka blokada zdarza się po kilkukrotnym błędnym wpisaniu hasła, ale nie spotkałem się jeszcze z wyłączeniem konta.

Utworzyłem nowe konto na gmailu, po kilku dniach skorzystałem z niego aby załatwić pewną sprawę i kiedy dwa dni po wysłaniu z niego maila próbowałem się zalogować aby przeczytać odpowiedź pojawił się komunikat: Konto tymczasowo wyłączone. Postanowiłem coś sprawdzić, utworzyłem nowe konto i z niego wysłałem wiadomość, z innego kompa i konta odpowiedziałem sam sobie :smiley: i …nowo utworzone konto zostało zablokowane. Przekierowuje mnie na stronę gdzie proszony jestem o numer telefonu by obsługa gmail mogła wysłać do mnie kod weryfikacyjny…

Dlaczego na numer telefonu? Dlaczego blokują konta z taką regularnością? Korzystam z kont na o2 i interii od wielu lat i nigdy nie proszono mnie o numer telefonu ani o dodatkowe dane. Dziękuję za taką współpracę.

Możliwe że masz na komputerze jakiegoś syfka, który wykorzystuje twoje konta do rozsyłania spamu i dlatego są blokowane.