Zablokowany komputer - Ukash -prośba o pomoc


(Krzysztof Kabis) #1

Witam serdecznie. Komputer kolegi dopadła zaraza - UKASH - jeśli mogę, proszę o pomoc.

Tryb awaryjny działa. Po normalnym uruchomieniu, wyskakuje ekran blokujący.

System:Windows 7, wersja:6.1.7600 Kompilacja 7600

OTL: http://wklej.to/JqY6R

Extras: http://wklej.to/1GZjQ

Z góry dziękuję za pomoc.

Krzysiek


(Atis) #2

Odinstaluj DAEMON Tools Toolbar.

Do okna Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

Kliknij Wykonaj skrypt i zatwierdź restart.

Pokaż raport z usuwania i nowy log Skanuj.


(Krzysztof Kabis) #3

W trybie awaryjnym odinstalowałem DAEMON Tools Toolbar. Do okna Własne opcje skanowania / skrypt wkleiłem zamieszczony skrypt, kliknąłem Wykonaj skrypt i zatwierdziłem restart. Komputer uruchomił się w trybie normalnym, pokazał się raport z usuwania. Następnie uruchomiłem OTL.

Poniżej:

raport z usuwania: http://wklej.to/K52eN

OTL: http://wklej.to/2bqss

Ukash został usunięty.

Atis - dziękuję za pomoc - czapki z głów dla Twojej wiedzy informatycznej - jesteś wielki!.

Krzysiek, lat 49 :smiley:


(Atis) #4

Odinstaluj McAfee Security Scan Plus.

Wklej i kliknij Wykonaj skrypt:

Uruchom OTL i kliknij Sprzątanie.

Usuń stare punkty przywracania:

Aby usunąć wszystkie punkty przywracania

Uruchom SecurityCheck i aktualizuj programy oznaczone jako Out of date

Dysk przeskanuj Malwarebytes-AntiMalware.

Podczas instalacji kliknij Odrzuć żeby zainstalować tylko darmowy skaner.

http://www.dobreprogramy.pl/Malwarebyte ... 13117.html


(Krzysztof Kabis) #5

Odinstalowałem McAfee Security Scan Plus. Do okna Własne opcje skanowania / skrypt wkleiłem zamieszczony skrypt, kliknąłem Wykonaj skrypt i zatwierdziłem restart. Po ponownym uruchomieniu komputera w trybie normalnym, pokazał się raport z usuwania. Następnie uruchomiłem OTL i Sprzątanie. Usunąłem wszystkie punkty przywracania, następnie uruchomiłem SecurityChek.

Poniżej:

raport z usuwania: http://wklej.to/GewoA

raport z SecurityCheck:

Aktualnie uruchomiony jest program Malwarebytes-AntiMalware - czekam na koniec skanowania.

Krzysiek


(Atis) #6

W panelu sterowania odinstaluj:

Java 6 Update 22

Adobe Flash Player 10

Adobe Reader 9

Później zainstaluj:

Service Pack 1

Java

Adobe Reader

Flash Player

Firefox


(Krzysztof Kabis) #7

Poniżej log z wykonanaego skanowania programem Malwarebytes-AntiMalware:

log: http://wklej.to/QKoEt

Usunąłem:

Java 6 Update 22

Adobe Flash Player 10

Adobe Reader 9

Zainstalowałem:

Service Pack 1

Java 7.0.50.5

Adobe Reader X

Flash Player 11

Firefox 14

Raz jeszcze dziękuję za pomoc w rozwiązaniu mojego problemu.

Krzysiek