Zacina mi filmy dvd na laptopie

Parę dni temu kupilem nowego laptopa firmy acer z wbudowanym napedem optycznym. Niestety cieżko mu odtworzyć film dvd. Komputer krztusi sie, zacina, co jakiś czas ramkuje po jednej ramce. Proszę o rady jak to zmienić. Chodzi o filmy z plyty. Dodam tez by pisać jasno, bo jestem totalnie zielony i mogę nie skumać zbyt zawilych teorii. najlepiej punkt po punkcie co zrobić bym mógl normalnie obejrzeć film (dodam, że nie są to filmy HD i na spokojnie ogladam je na starym pentium 4 z 750 gb RAM). Ponizej specyfikacja:

Komputer:

System operacyjny Microsoft Windows Vista Home Edition

Dodatek service pack systemu operacyjnego Service Pack 1

DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c)

Płyta główna:

Typ procesora Intel Pentium III Xeon, 1400 MHz

Nazwa płyty głównej Acer Aspire 4810T

Mikroukład płyty głównej Nieznane

Pamięć fizyczna 3001 MB

Typ BIOS’u Insyde (04/29/09)

Ekran:

Karta wideo Mobile Intel® 4 Series Express Chipset Family (1340312 KB)

Karta wideo Mobile Intel® 4 Series Express Chipset Family (1340312 KB)

Monitor Rodzajowy monitor PnP [NoDB]

Zmień Vistę na 7 :smiley:

http://www.dobreprogramy.pl/VLC-media-p … 13060.html

Pozdrawiam.

Proponuję przed oglądaniem przegrać film z płyty na dysk komputera

i oglądać go bezpośrednio z dysku.Potem można film usunąć i po sprawie :slight_smile:

A wgrałeś wszystkie kodeki? K-lite mega codecs pack + real alternative i subedit player i powinno śmigać. Ja oglądałem dvd na p3 850mhz 256mb ram i rivie tnt 2 więc tutaj nie powinno być problemu