lelonka
(Mlelon86)
17 Styczeń 2013 09:07
#1
Witam.
Mój laptop to Samsung Notebook R540/SA41/E452. Mam spory problem z nim, tnie mi się w sumie wszystko : jak ruszam myszką widać jak co kilkadziesiąt sekund tnie się na 2-3sekundy, tak samo jak piszę czy cokolwiek odtwarzam (muzyka, filmy), to samo jest przy otwieraniu stron int. tak samo jest gdy wlączam gry, jest to strasznie uciążliwe w sumie wszystko się zacina.
Usunęłam z kompa wszystko co niepotrzebne, zastosowałam czyszczenie cclenerem, zrobiłam defragment. dysków, skanowałam dokładnie kasperskym.
Nie wiem co mam jeszcze zrobić.
Błagam o pomoc bo nie moge normalnie kożystac z komputera.
adrianixy
(Adrianixy16)
17 Styczeń 2013 09:12
#2
Podaj konfiguracje tego laptopa tzn jakie podzespoły.
lelonka
(Mlelon86)
17 Styczeń 2013 10:42
#3
Intel® Core i3 CPU M380 @2 ,53GHz 2,53GHz
RAM 3,00GB
64-bitowy system operacyjny
Windows 7 Home Premium
Tyle znalazłam.
adrianixy
(Adrianixy16)
17 Styczeń 2013 10:47
#4
lelonka
(Mlelon86)
17 Styczeń 2013 11:48
#5
To skanowanie się cały czas robi, czy to normalne żeby to tak długo trwało?
Podaj screena z crystal disk info skoro w HDTune nic nie ma w zakładce HEALTH
lelonka
(Mlelon86)
17 Styczeń 2013 12:03
#7
Nie o to, ty pokazałas screena z HDTune a mi chodzi o to abyś pobrała program o nazwie crystal disk info i z niego podała screena
lelonka
(Mlelon86)
17 Styczeń 2013 13:47
#9
gallery/image_page.php?album_id=1&image_id=5317 To jest ten.
– Dodane 17.01.2013 (Cz) 14:50 –
To jest link do screena raportu ze skanowania: gallery/image_page.php?album_id=1&image_id=5318
adrianixy
(Adrianixy16)
18 Styczeń 2013 11:15
#10
Te pliki które wykrył to nie są takie groźne aby zacinało wszystko w lapku, sprawdź programem czy hdd nie ma bad sectorów.
lelonka
(Mlelon86)
18 Styczeń 2013 11:32
#11
Wiesz co jestem laikiem w tym temacie i musisz mi jaśniej napisać co mam zrobić
adrianixy
(Adrianixy16)
18 Styczeń 2013 11:53
#12
http://www.dobreprogramy.pl/HD-Tune,Pro … 12177.html tym programem robisz skan w poszukiwani bad sectorów.
Spróbuj przeinstalować system w moim przypadku pomogło
****************
lelonka
(Mlelon86)
18 Styczeń 2013 12:16
#14
gallery/image_page.php?album_id=1&image_id=5321
gallery/image_page.php?album_id=1&image_id=5321
To są screeny z tego skanowania.
– Dodane 18.01.2013 (Pt) 13:18 –
To znaczy? Jak mam to zrobić? A czy nie lepiej zrobić format dysków twardych, bo nad tym już myślałam.
adrianixy
(Adrianixy16)
18 Styczeń 2013 12:21
#15
Ten skan ma być z zakładki error scan
lelonka
(Mlelon86)
18 Styczeń 2013 12:26
#16
adrianixy
(Adrianixy16)
18 Styczeń 2013 12:28
#17
Bo musisz wcisnąć Start :idea:
lelonka
(Mlelon86)
18 Styczeń 2013 12:29
#18
Cześć
A właczyłaś przycisk Start?