Zacinający się Chrome, oczekiwanie na pamięć podręczną


(Sosik5) #1

Hej,

tak jak w temacie , mam problem z przeglądarką Google Chrome.

 

 

Zacina się, pojawia się komunikat na dole po lewej stronie "Oczekiwanie na pamięć podręczną" i wisi. Potrafi się tak zaciąć od razu po włączeniu, kilka razy w ciągu 5 min na minutę , jest to bardzo uciążliwe.

 

 

Czyszczenie pamięci podręcznej nie pomaga.

 

Czyszczenie CC Cleanerem również - mam nawet wrażenie  , że jest potem gorzej.

 

Dodatkowo od kilku dni AdBlock przestał działać, są reklamy.

 

Wklejam raporty i liczę na Waszą pomoc.

 

http://www.wklej.org/id/1381983/

 

http://www.wklej.org/id/1381987/


(Tpk-Games) #2

Sęk w tym, że chrome jest bardzo wymagające w stosunku do komputera.

Moim zdaniem możesz mieć za mało ram'u.

Albo jeszcze takie pytanie, jak chodziła wcześniej ?


(Atis) #3

W panelu sterowania odinstaluj:

webget

Plus-HD-9.6

SaveSense

Settings Manager

SupTab

Pobierz i uruchom AdwCleaner Kliknij Szukaj i później Usuń.

Pobierz Farbar Recovery Scan Tool 64-Bit Version

Uruchom FRST i kliknij Scan. Pokaż raport FRST i Addition.


(Sosik5) #4

Wcześniej Chrome chodził normalnie, żadnych problemów. Nagle się zaczęły.

 

 


(Atis) #5

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :

StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
SearchScopes: HKLM - DefaultScope {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = 
R1 {55685567-4840-4a91-962b-49a412e9485a}w64; C:\Windows\System32\drivers\{55685567-4840-4a91-962b-49a412e9485a}w64.sys [61112 2014-05-26] (StdLib)
R1 {9edd0ea8-2819-47c2-8320-b007d5996f8a}w64; C:\Windows\System32\drivers\{9edd0ea8-2819-47c2-8320-b007d5996f8a}w64.sys [61112 2014-05-12] (StdLib)
C:\AdwCleaner
C:\Windows\system32\Drivers\{55685567-4840-4a91-962b-49a412e9485a}w64.sys
C:\Windows\system32\Drivers\{9edd0ea8-2819-47c2-8320-b007d5996f8a}w64.sys
C:\Users\Angelika\AppData\Local\Temp\*.dll
C:\Users\Angelika\AppData\Local\Temp\*.exe
Task: {17CC8C87-48D3-4CA8-AD81-BC7786E314FB} - \SaveSenseLiveUpdateTaskMachineUA No Task File <==== ATTENTION
Task: {3F548294-79B2-44F6-ADFB-2C61877119CE} - \SaveSense No Task File <==== ATTENTION
Task: {46CC5250-D5CD-4279-B3AA-4B206A1FB40E} - \SaveSenseLiveUpdateTaskMachineCore No Task File <==== ATTENTION

Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.

Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.


(Sosik5) #6

Zrobione.

 

Fixlog:

http://www.wklej.org/id/1383605/

 

Nowy raport skanu:

http://www.wklej.org/id/1383607/


(Atis) #7

Skasuj folder C:\FRST

Pobierz TFC - Temp File Cleaner Uruchom TFC i kliknij Start.

Usuń stare punkty przywracania: Aby usunąć wszystkie punkty przywracania

Dysk przeskanuj Malwarebytes Anti-Malware

Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware Premium.

Język PL > Settings > General Settings > Language > Polish

Przeczytaj w jaki sposób należy instalować programy: KLIK - KLIK - KLIK - KLIK

Odinstaluj Adobe Reader 9.0.1.

Zainstaluj Adobe Reader, Service Pack 1 x64 (903.2 MB), Internet Explorer 11


(Sosik5) #8

Wykonałem wszystkie czynności.

 

 

Problem nie zniknął. Dodatkowo zauważyłem , że przeglądarka działa troszkę wolniej - delikatnie przycina się. :confused:


(IPSEN) #9

Wykonaj-https://support.google.com/chrome/answer/3296214?hl=pl


(Sosik5) #10

Tak jest!

 

 

Niestety, problem nadal istnieje.


(IPSEN) #11

Uruchom Wiersz poleceń (w menu start w Uruchom wpisz cmd.exe i OK), wpisz chkdsk c: /f kliknij Enter, wpisz T i zatwierdź enterem, uruchom ponownie komputer. Wykonaj to kilka razy. Uruchom- CrystalDiskInfo- zmień ustawienia (Funkcje, Advanced Feature, Wartość Raw i ustaw 10 [DEC]) pokaż  okno z programu wszystkie parametry.Czy problem jest tylko na chrome?


(Sosik5) #12

Free Fall Protection - 0 (nie załapało się). Problem w zasadzie nie dotyczy tylko Chrome'a, robiąc cokolwiek na komputerze może się zaciąć. 

27ro.jpg


(IPSEN) #13

Parametr 05-Wartość większa niż zero wskazuje, że mamy bad sektory, które zostały zastąpione sektorami z puli zapasowej.

Dodatkowo parametr C7-Wartość RAW atrybutu wskazuje ilość błędów wykrytych przez CRC podczas przesyłania danych w trybie UltraDMA. Najczęstszym powodem błędów są problemy z taśmą-kablem komunikacji danych. Parametr ten nie zmniejsza się po usunięciu usterki kabla-KABELEK DO WYMIANY- zacznij od wymiany kabla( taśmy), a potem ewentualnie dysku.Temperatura dysku  za wysoka,kiedy był czyszczony w środku?

Parametr -BC-normalnie ten parametr powinien wynosić zero jeśli jest inaczej może to świadczyć o poważnych problemach z zasilaniem dysku (złączem zasilaczem )


(Sosik5) #14

To jest laptop , bardzo rzadko zaglądam do bebechów.

 

Ale ok , skoro tak mówisz, to zajrzę i zobaczymy. Zacznę od czyszczenia , poszukam taśmy .


(Sosik5) #15

Niestety , po przeczytaniu kilku tematów na forach , okazało się że przyczyna najprawdopodobniej tkwi w zasilaniu dysku - brakuje jakiegoś kabelka, dysk nie jest wystarczająco zasilany , czy coś takiego.

Drugą opcją jest problem z chłodzeniem , które jest niewydolne. 

 

Model laptopa to Asus X52J a problem jest bardzo często spotykany i trzeba rzeźbić , żeby go rozwiązać. Po prostu jest wadliwy.

Wydaje mi się , że w tej sytuacji nie ma sensu żebym cokolwiek wymieniał


(IPSEN) #16

Racja, mają wadę fabryczną -http://www.benchmark.pl/aktualnosci/Asus_X52j_-_notebook_z_problemami-33047.html,