Zacinanie Internetu na kilka sekund

Siemka!

Potrzebuje pomocy, byłem na innym forum ale przestali odpisywać bo chyba nikt nie wie o co chodzi…
więc próbuję tutaj. Mam ścinki neta jakiś czas po odpaleniu kompa, są one co jakieś kilka sekund na max 20-30 sekund, takie większe trwa to kilka minut, potem wszystko śmiga aż do wyłączenia kompa. Jeden raz mi się zdarzyło że po kilku h użytkowania zrobiła mi się jedna ścinka 30 sekundowa bo zawsze jest to na początku a tu było na początku i po kilku h znowu jedna, problem z kompem czy aktualizacjami raczej odpada, ponieważ zaczęło się to na starym kompie kilka dni przed wymianą, więc mam sprzęt nowy jedynie z tamtego mam kartę graficzną, ktoś coś? Internet to Fibra z Tv do kompa, na kabel od modemu czy Routera nie znam się :smiley: więc internet leci na Tv i kompie jedynie jednocześnie, czasem jeden telefon ale to czasem neta mam od półtora roku i wcześniej nie miałem nic podobnego kontaktowałem się z Orange to u nich wszystko niby gra więc nwm…

Internet:Orange
Lokalizacja:Francja
Usługi internetowe:Gry, youtub, rzadko strony internetowe

takie coś zrobiłem ale czy to coś wam daje?

Z góry dzięki za pomoc jakąkolwiek

Francja?

Może interferencje od innych sieci. Sprawdzilbym rozkład sieci wifi np w acrylic Wi-Fi Home.

Tak Francja

Czyli masz internet światłowód, komputer jest podłączony kablem, dostawca nie widzi problemu oraz problem występował przed i po zmienieniu sprzętu, a jedyne co pozostawiłeś to karta graficzna?

Niezbyt mam pomysł. Może jak masz wifi to sąsiad ci spamuje sieć/atakuje router? Wirus na routerze? A może karta graficzna, chociaż nie wiem jak by mogło to wpłynąć.

Albo kabel leci obok kuchenki mikrofalowej :smiley: sąsiad podgrzewa parówki na 30 sekund czy chleb :smiley:

Antywirus? lub może coś co zainstalowałeś na obu komputerach? Jakiś problem z obecną wersje Windowsa, więcej pomysłów nie mam