Proszę o sprawdzenie loga:
Problem, który występuje - kilkugodzinne okresy, kiedy internet się zacina - transfer spada nawet do 0.2MB :/, a dostawca twierdzi, że jest wszystko OK.
Proszę o sprawdzenie loga:
Problem, który występuje - kilkugodzinne okresy, kiedy internet się zacina - transfer spada nawet do 0.2MB :/, a dostawca twierdzi, że jest wszystko OK.
Link działa, więc jszcze raz proszę o sprawdzenie loga.
deFco247 chodziło o to, że w logu nie masz takich *\* znaczków.
Jest c:windowssystem32, a powinno być
c: ** windows ** system32
Popraw wklejając na www.wklej.org
Wklej do Notatnika:
Driver::
Kmm4xNT
>>Plik>>Zapisz jako… >>> CFScript (najwygodniej będzie, jeśli zapiszesz w takiej lokalizacji, by ikonka CFScript.txt znalazła się obok ikonki ComboFix.exe )
Przeciągnij i upuść plik CFScript.txt na plik ComboFix.exe (czyli ikonkę CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe )
– podobnie jak na tym obrazku –>
(jeśli pojawi się pytanie " 1 or 2" - to wpisz 1 i naciśnij ENTER) Ma się rozpocząć usuwanie. (i powstanie log)
Po restarcie usuń ręcznie folder C: ** Qoobox**.
Wykonałem polecenia.
Proszę o sprawdzenie czy teraz jest już wszystko OK :
Mam jeszcze pytanie - czy porgram Combofix nie powoduje czasem, że zainstalowany Free Download Manager nie działa ??? (tzn. pliki są ściągane normlanie za pomocą tylko Windows, a nie poprzez ten program)