Zadania w Harmonogramie a zmiana hasła użytkownika

Witam

Posiadam Windows 7 Pro i w Harmonogramie mam dodane przez siebie zadania, które uruchamiają się niezależnie od tego czy jestem zalogowany na dane konto czy też nie. Zastanawiam się, czy po zmianie hasła do konta muszę również za każdym razem zmieniać hasła w tych zadaniach z Harmonogramu ?? bo jak wiadomo podczas dodawania zadania do Harmonogramu trzeba wybrać jakieś konto użytkownika (najlepiej konto administracyjne) i wpisać jego hasło. Co w momencie kiedy to hasło ulegnie zmianie czy te dodane zadania z innym hasłem nie zadziałają czy też hasła zostaną “automatycznie” zmienione w zadaniach w Harmonogramie ??

Proszę o odpowiedź

Najlepiej właśnie żeby to NIE było konto administracyjne, a konto specjalnie utworzone do zadań, które posiada tylko tyle uprawnień, ile faktycznie wymaga :slight_smile:

Wracając do hasła, odpowiedź brzmi - tak, zapisane hasło w Harmonogramie trzeba będzie zmienić po zmianie hasła. Jest jednak możliwość, aby nie zapisywać hasła. W oknie zadania trzeba zaznaczyć checkbox “Do not store password” (tuż obok opcji czy zadanie ma być uruchamiane tylko gdy użytkownik jest zalogowany lub niezależnie od tego). Niestety wówczas zadanie nie będzie miało dostępu do sieci a jedynie do lokalnych zasobów, więc nie wiem czy spełnia to Twoje oczekiwania.

Dzięki za odpowiedź