Żadna (IE to wyjątek) przeglądarka nie chce się uruchomić

Witam!

Problem polega na tym, że ani Chrome, ani Mozilla, ani Opera nie chcą się zwyczajnie otworzyć, a wyjątkiem (co ciekawe) jest Internet Explorer… Proces pojawia się na kilka sekund po czym znika i nie ma po nim śladu. Od kilku godzin grzebię w internecie, w poszukiwaniu rozwiązania i doszedłem do wniosku, że problem jest chyba indywidualny. Robiłem skany jakimiś ADVcleaner’ami, CCleaner’ami, bawiłem się w naprawianie rejestru, dodałem przeglądarki do wyjątków, wyłączałem firewall i antywirusa i nic nie pomogło. Ostatecznym wyjściem jest wasza pomoc, za którą juz z góry serdecznie dziękuję.

Oto skan z OTL :

 

http://wklej.org/id/1291168/

Logi umieść na wklej.org

Odinstaluj GS Supporter.

Do okna Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

:OTL
DRV - File not found [Kernel | Auto | Stopped] -- C -- (S)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- F:\INSTALL\GMSIPCI.SYS -- (GMSIPCI)
SRV - [2013-11-19 23:21:37 | 000,477,960 | ---- | M] (BitRaider, LLC) [On_Demand | Stopped] -- C:\ProgramData\BitRaider\BRSptSvc.exe -- (BRSptSvc)
O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found.
O4 - HKLM..\Run: [] File not found
O20 - AppInit_DLLs: (c:\progra~1\gssupp~1\assist~1.dll) - c:\Program Files\GS Supporter\Assistant.dll ()
[2014-02-09 18:54:00 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\ProgramData\562c1f74f8b8ca2e
[2014-02-09 18:53:59 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\ProgramData\BLiOckiTheeAds
[2014-02-19 11:32:09 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Program Files\BLiOckiTheeAds
[2014-02-09 18:53:58 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\ProgramData\gmnpeclpedjmcajnlehnleeplfjmogan
:Files
c:\Program Files\GS Supporter
:Commands
[emptytemp]

Kliknij Wykonaj skrypt i zatwierdź restart.

Pokaż raport z usuwania i nowy log Skanuj.

Z dniem dzisiejszym zapisuję się na listę Twoich dłuzników ! Jako, że jestem całkiem zielony w tych tematach, to nie mam pojęcia cóż to jest za magia, kórej użyłeś. Ważne, że podziałało, a przeglądarki znów śmigają jak nowe. Jestem Ci niezmiernie wdzięczny za szybką reakcję !

Uruchom OTL i kliknij Sprzątanie.

Usuń stare punkty przywracania:

Aby usunąć wszystkie punkty przywracania

Uruchom SecurityCheck i aktualizuj programy oznaczone jako Out of date

Dysk przeskanuj Malwarebytes Anti-Malware

Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware PRO.

http://wstaw.org/m/2012/12/29/2012-12-29_005346.png