Żadna przeglądarka nie wczytuje stron


(Mband) #1

Witam

 

Mimo działającego połączenia internetowego żadna przeglądarka nie wczytuje stron. Z góry dziękuję za pomoc.

 

http://www.wklej.org/id/1291516/


(Acorus) #2

Brak loga extras.Aby powstał raport Extras.txt Opcja Rejestr skan dodatkowy musi być ustawiona na Użyj filtrowania


(Mband) #3

OTL Extras

 

http://www.wklej.org/id/1291524/


(Atis) #4

Odinstaluj Browsers Protector.

Pobierz i uruchom AdwCleaner Kliknij Szukaj i później Usuń.

Pokaż nowy log z OTL bez Extras.

Czy to są serwery DNS zalecane przez dostawcę internetu?

http://whois.domaintools.com/130.67.15.198

http://whois.domaintools.com/193.213.112.4


(Mband) #5

Odinstalowane, AdwCleaner popracował.

Co do serwerów DNS to pewnie są w porządku. Ja mam ustawione na wyszukiwanie automatyczne, a poza tym po otwarciu linków które posłałeś okazało się, że to Telenor Oslo i to się zgadza.

Internet dość często mi się wyłącza i po zrobieniu diagnostyki otrzymałem taki komunikat:

 

Nie można połączyć z podstawowy serwer DNS(193.213.112.4)

Diagnostyka sieci wysłała polecenie ping do hosta zdalnego, ale nie otrzymała odpowiedzi.

 

log z OTL

http://www.wklej.org/id/1295058/

 

Zauważyłem też, że Kaspersky Internet Security nie aktualizuje się.


(Atis) #6

Nie widać infekcji.

Sprawdź czy problem występuje po odinstalowaniu programu Kaspersky.

Do okna Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

:OTL
SRV - File not found [Auto | Stopped] -- -- (Harmonogram automatycznej usługi LiveUpdate)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\ZTEusbser6k.sys -- (ZTEusbser6k)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\ZTEusbnmea.sys -- (ZTEusbnmea)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\ZTEusbmdm6k.sys -- (ZTEusbmdm6k)DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\PROGRA~2\Symantec\DEFINI~1\VIRUSD~1\20070430.018\NAVEX15.SYS -- (NAVEX15)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\PROGRA~2\Symantec\DEFINI~1\VIRUSD~1\20070430.018\NAVENG.SYS -- (NAVENG)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\drivers\massfilter.sys -- (massfilter)
DRV - File not found [Kernel | Disabled | Stopped] -- C:\Windows\system32\drivers\blbdrive.sys -- (blbdrive)
IE - HKLM\..\SearchScopes\{0D4F7A3E-EBB2-49D9-B730-E6F669F90D9D}: "URL" = http://startsear.ch/?aff=2&src=sp&cf=4d299f5e-0899-11e1-89fc-a882fb21072e&q={searchTerms}
IE - HKLM\..\SearchScopes\{1645A33F-0A96-4315-904E-29E188E7720E}: "URL" = http://startsear.ch/?q={searchTerms}
IE - HKLM\..\SearchScopes\{36716C73-5302-4A34-99F8-712BCF98E211}: "URL" = http://startsear.ch/?aff=1&src=sp&cf=4d299f5e-0899-11e1-89fc-a882fb21072e&q={searchTerms}
IE - HKLM\..\SearchScopes\{8FDFFBEF-34D6-435C-AE5A-CD63F6210E57}: "URL" = http://startsear.ch/?aff=2&src=sp&cf=4d299f5e-0899-11e1-89fc-a882fb21072e&q={searchTerms}
IE - HKLM\..\SearchScopes\{94F9E706-9627-4A97-B558-83E8F3451836}: "URL" = http://startsear.ch/?aff=1&src=sp&cf=4d299f5e-0899-11e1-89fc-a882fb21072e&q={searchTerms}
IE - HKLM\..\SearchScopes\{F35361B1-BB57-44E3-993A-14B29DF55470}: "URL" = http://startsear.ch/?aff=2&src=sp&cf=4d299f5e-0899-11e1-89fc-a882fb21072e&q={searchTerms}
[2013-03-27 00:53:24 | 000,000,000 | ---D | M] (Smiley Bar for Facebook) -- C:\Users\user\AppData\Roaming\mozilla\Extensions\statuswinks@StatusWinks
[2014-02-15 20:59:09 | 000,000,000 | ---D | M] (z) -- C:\Program Files\Mozilla Firefox\extensions\{38ce379d-356a-3f3f-688c-6aa87414f8f4}
[2014-02-15 20:59:09 | 000,000,000 | ---D | M] (z) -- C:\Program Files\Mozilla Firefox\extensions\{f3f995c2-5a42-74a0-464c-620214e2cf71}
[2012-10-26 12:42:36 | 000,172,032 | ---- | M] (vShare.tv) -- C:\Program Files\mozilla firefox\plugins\npffvsharetvplg.dll
O2 - BHO: (no name) - {59273AB4-E7D3-40F9-A1A8-6FA9CCA1862C} - No CLSID value found.
O16 - DPF: {CFCDAA03-8BE4-11CF-B84B-0020AFBBCCFA} http://fpdownload2.macromedia.com/get/shockwave/cabs/flash/swflash.cab (Reg Error: Key error.)
[2014-03-09 18:35:19 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\AdwCleaner
[2014-02-21 09:16:18 | 000,000,000 | -HSD | C] -- C:\found.000
[2009-12-08 10:25:53 | 000,016,384 | ---- | C] () -- C:\Program Files\uik.dat
[2009-12-08 10:24:49 | 000,000,005 | ---- | C] () -- C:\Program Files\is.dat
[2007-12-30 13:51:22 | 000,000,000 | ---- | C] () -- C:\Users\user\AppData\Roaming\wklnhst.dat
:Commands
[emptytemp]

Kliknij Wykonaj skrypt i zatwierdź restart.

Uruchom OTL i kliknij Sprzątanie.

Uruchom SecurityCheck i aktualizuj programy oznaczone jako Out of date

Dysk przeskanuj Malwarebytes Anti-Malware

Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware PRO.


(Mband) #7

Wszystko zrobiłem tak jak pisałeś. Odinstalowałem też Kasperskyego i nic. Stron jak nie ładowało, tak nie ładuje. Co ciekawe jedyną stroną jaką mogę otworzyć (ale też z problemami) to dobreprogramy.pl i to tylko w Firefoxie i w trybie awaryjnym.

Połączenie z siecią jest niestabilne - lokalne jest cały czas, a internet włącza się i wyłącza. W domu są jeszcze dwa inne laptopy i na nich ten problem nie występuje.

Dosłownie przed chwilą próbowałem otworzyć dobreprogramy.pl i ukazał mi się taki komunikat:

Błąd przetwarzania XML: nieoczekiwany stan parsera Obszar: jar:file:///C:/Program%20Files/Mozilla%20Firefox/omni.ja!/chrome/toolkit/content/global/netError.xhtml Numer wiersza: 311, kolumna 58:

&netInterrupt.longDesc;
---------------------------------------------------------^

Może to ma jakieś znaczenie. Nie wiem, ja się na tym nie znam.

Oto nowy log z OTL:

http://www.wklej.org/id/1296192/


(Atis) #8

Nadal działają sterowniki od Kaspersky'ego.

Użyj kavremover:

http://support.kaspersky.com/pl/common/service

Pobierz i uruchom TDSSKiller

Kliknij Start scan i jeśli coś wykryje wybierz Skip.

Pokaż raport z tego programu zapisany na: C:\TDSSKiller.wersja_data_czas_log.txt


(Mband) #9

Użyłem kavremovera ale muszę przyznać, że trochę po omacku. Kasowałem to, co wiem że było zainstalowane.

TDSSKiller niczego nie wykrył. Oto raport:

http://www.wklej.org/id/1296405/

Taka ciekawostka - wpisałem w wierszu polecenia ipconfig i liczyłem na "czarne okno" no i się pokazało ale tylko na ułamek sekundy. Chciałem skopiować i Ci pokazać, bo wciąż nie daje mi spokoju ten komunikat:

Nie można połączyć z podstawowy serwer DNS(193.213.112.4)

Diagnostyka sieci wysłała polecenie ping do hosta zdalnego, ale nie otrzymała odpowiedzi.

Można zmieniać DNS? Jeśli tak, to jak to zrobić i na jaki zmienić?

Proszę korzystać z przycisku Edytuj , zamiast pisać post pod postem.

rgabrysiak


(Atis) #10

Google DNS lub OpenDNS:

http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows/change-tcp-ip-settings#1TC=windows-vista


(Mband) #11

Nie jestem w stanie otworzyć tych stron. Mogę prosić o wklejenie odpowiedniego fragmentu tekstu do posta?

Z góry bardzo dziękuję.


(Atis) #12

Objawy problemów z serwerami DNS:

w przeglądarkach internetowych nie wyświetlają się strony www, podczas gdy inne aplikacje korzystające z sieci, jak komunikator, klient FTP, działają normalnie

nie wyświetla się pojedyncza witryna, z komunikatem w przeglądarce „nie można odnaleźć serwera” (Opera); jednocześnie ta sama witryna działa na innym komputerze

Diagnostyka:

Aby sprawdzić czy przyczyną są serwery DNS, wykorzystujemy polecenie ping w wierszu poleceń. Musimy przetestować zapytanie w dwóch formach: jako nazwa witryny oraz jako adres IP. Jeżeli po wpisaniu domeny nie uzyskamy odpowiedzi (nie można znaleźć hosta) to możemy być pewni, że przyczyną są serwery DNS. Jednocześnie zapytanie w formie IP serwera, na którym działa witryna zwraca prawidłowe odpowiedzi.

ping traxter-online.net

ping 95.211.92.27

Zmiana adresów DNS:

Jeżeli mamy pewność, że źródłem problemów są serwery DNS, możemy je zmienić. Zmiana jest szczególnie przydatna jeżeli serwery DVS dostarczane przez naszego dostawcę internetu działają wadliwie, mają długi czas dostępu oraz rzadko odświeżają adresy domen.

Do zmiany możemy wykorzystać wiele publicznych serwerów. Bogata lista: link. Popularnymi, łatwymi do zapamiętania i przydatnymi w nagłych przypadkach są:

Google DNS:

8.8.8.8 (Podstawowy)

8.8.4.4 (Zapasowy)

OpenDNS:

208.67.222.222 (Podstawowy)

208.67.220.220 (Zapasowy)

Podstawy: jeżeli korzystamy z routera ustawiamy „Uzyskaj adres serwera DNS automatycznie„. Jeżeli nasz komputer łączy się bezpośrednio z internetem musimy ręcznie wpisać serwery DNS; pozostawiając automatyczne pozyskiwanie stracimy dostęp do WWW.

Windows XP: Panel sterowania >>> Połączenia sieciowe >>> klikamy PPM na połączeniu i wybieramy Właściwości >>> zaznaczamy Protokół internetowy TCP/IP (v.4) i klikamy przycisk Właściwości >>> wpisujemy ręcznie adres serwera w sekcji „Użyj następujących adresów serwerów DNS:”

Windows 7: Panel sterowania >>> Centrum sieci i udostępniania >>> wybieramy nasze połączenie np. Połączenie lokalne >>> w otwartym oknie Stan połączenia wybieramy Właściwości >>> Protokół internetowy w wersji 4 (TCP/IPv4) i klikamy przycisk Właściwości >>> wpisujemy ręcznie adres serwera w sekcji „Użyj następujących adresów serwerów DNS:”

Czyszczenie cache DNS:

Cache DNS komputera może być również jednym źródłem problemów. Jeżeli uruchomiona jest usługa Klient DNS (w Windows 7 jest włączona, w XP nie zawsze), to adresy IP witryn są również przechowywane w pamięci podręcznej na komputerze. Umożliwia to szybsze ładowanie się stron, ponieważ komputer nie musi łączyć się z zewnętrznym serwerem. Jednak nieaktualne adresy tu przetrzymywane mogą powodować, że strony nie będą się wyświetlać. Aby wyczyścić pamięć cache uruchamiamy Wiersz polecenia i wpisujemy komendę:

ipconfig /flushdns

Komunikat z informacją o niepowodzeniu oznacza, że nie jest uruchomiona usługa Klient DNS.

Protokół TCP/IP definiuje język, w jakim komputer komunikuje się z innymi komputerami. Zaleca się korzystanie ze zautomatyzowanego protokołu DHCP (Dynamic Host Configuration Protocol), umożliwiającego automatyczne przypisanie adresów protokołu internetowego (IP) do komputerów w sieci, o ile sieć go obsługuje. Jeżeli jest używany protokół DHCP, nie ma potrzeby zmiany ustawień po przeniesieniu komputera do innej lokalizacji; protokół DHCP nie wymaga ręcznego konfigurowania ustawień, takich jak system DNS (Domain Name System) i usługa WINS (Windows Internet Name Service) .

Otwórz okno Połączenia sieciowe, klikając przycisk Start, klikając kolejno polecenia Panel Sterowania, Sieć i Internet, Centrum sieci i udostępniania, a następnie klikając polecenie Zarządzaj połączeniami sieciowymi.

Kliknij prawym przyciskiem myszy połączenie, które chcesz zmienić, a następnie kliknij polecenie Właściwości. Jeśli zostanie wyświetlony monit o hasło administratora lub potwierdzenie, wpisz hasło lub potwierdź.

Kliknij kartę Sieć. W obszarze To połączenie wykorzystuje następujące składniki kliknij opcję Protokół internetowy w wersji 4 (TCP/IPv4) lub Protokół internetowy w wersji 6 (TCP/IPv6), a następnie kliknij przycisk Właściwości.

Aby określić ustawienia adresu IP dla protokołu IPv4, wykonaj następujące czynności:

Aby automatycznie uzyskiwać ustawienia protokołu IP, kliknij opcję Uzyskaj adres IP automatycznie, a następnie kliknij przycisk OK.

Aby określić adres IP, kliknij opcję Użyj następującego adresu IP, a następnie w polach Adres IP, Maska podsieci i Brama domyślna wprowadź ustawienia adresu IP.

Aby określić ustawienia adresu IP dla protokołu IPv6, wykonaj następujące czynności:

Aby automatycznie uzyskiwać ustawienia protokołu IP, kliknij opcję Automatycznie uzyskaj adres IPv6, a następnie kliknij przycisk OK.

Aby określić adres IP, kliknij opcję Użyj następującego adresu IPv6, a następnie w polach Adres IPv6, Długość prefiksu podsieci i Brama domyślna wprowadź ustawienia adresu IP.

Aby określić ustawienia adresu serwera DNS, wykonaj następujące czynności:

Aby automatycznie uzyskiwać adres serwera DNS, kliknij opcję Uzyskaj adres serwera DNS automatycznie, a następnie kliknij przycisk OK.

Aby określić adres serwera DNS, kliknij opcję Użyj następujących adresów serwerów DNS, a następnie w polach Preferowany serwer DNS i Alternatywny serwer DNS wpisz adresy podstawowego i pomocniczego serwera DNS.

Aby zmienić ustawienia usług DNS, WINS i protokołu IP, kliknij przycisk Zaawansowane.