pinio150
(pinio150)
23 Listopad 2008 22:41
#1
Witam, mam raport z Kaspersky Online Scanner
oto i on: http://www.wklejto.pl/16129
PS: Czy należy przeszkanować wszystkie obszary:
Obszary krytyczne
Mój komputer
Folder
Plik
Ja przeskanowałem tylko obszary krytyczne. Jeżeli trzeba prosze napisać, przeskanuje i wrzuce. Pozdrawiam
huber2t
(huber2t)
24 Listopad 2008 04:12
#2
Pobierz ComboFix , ale nie uruchamiaj
Wklej do notatnika:
File::
C:\Program Files\FlashGet\update.exe
C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis\backups\backup-20080822-005118-623.dll
Plik -> zapisz jako -> CFScript.txt .
Przeciągnij i upuść ikonkę CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe tak jak tu->
Rozpocznie się usuwanie i powstanie log, który dasz na forum.
Logi dajesz na http://wklej.eu lub na http://wklej.org a w poście dajesz tylko link
pinio150
(pinio150)
24 Listopad 2008 07:47
#3
Pliki usunięte
usuń ręcznie folder C: \Qoobox oraz instalkę Combofix z dysku.
Przeskanuj obszar Mój komputer
pinio150
(pinio150)
25 Listopad 2008 09:17
#5
Oto raport z skanowania online Kasperskym Komputera :
http://wklejto.pl/16339
PS: W tym folderze Qoobox co kazałes mi usunąć co sie znajduje? Tak z czystej ciekawości.
Znajduje się w tym folderze to co usuwał Combofix, jest to jego kwarantanna. Skasuj ten folder Powinno być OK
pinio150
(pinio150)
25 Listopad 2008 21:39
#7
niby wszystko jest ok ale przed infekcja filmy mi odpalały sie bez jakiego kolwiek problemu a po infekcji rzaden z odtwarzaczy nic nie odtwarza, tak jakby sie cały czas właczały. Coś czuje że będe musiał sobie reinstalować system. Ale może jakieś rady, możecie dać, nie zaszkodzą. Czekam na sugestie