Zainfekowany komputer

Witam

Jestem laikiem. Proszę o wyrozumiałość. Nie umiem precyzyjnie nazwać problemów. Zostały nagle uszkodzone programy zabezpieczające. W trybie awaryjnym usunęłam i na nowo zainstalowałam kolejne. Skanowanie: AVG Anti-Spyware, Spybot SD, Ad-Aware, CWShredder, Trojan Remover, Avast i Kaspersky (po usunięciu Avasta) nie wykazały niczego.

WWDC: Your system seems to be infected by a wirus, your SVCHOST virtual memory usage 23748Kois beyond usual values

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\SvcHost - czy nazwa SvcHost jest OK?

Problemy z działaniem IE. Firefox - bez problemów. Pasek zadań - Windows cały czas próbuje zainstalować ponad 50(!) aktualizacji. Odłączyłam problemowy wuauclt.exe, ale Kaspersky zgłasza następne: explorer.exe. Na awaryjnym zaczynam mieć problemy z internetem, pojawia sie ikonka IE, port 135 znowu na żółto. Użyłam Hijack This - wykasowałam:

  • R0, R3

  • 016 - 2 kontrolki Activex po odinstalowanych skanerach On-line

  • 020 - plik w nazwie Kaspersky

  • 023 - dwa pliki .exe bez nazwy, których nie instalowałam

Po tych zabiegach odzyskałam internet. Pojęcia nie mam, jak sobie z tym poradzić, wiec proszę o pomoc. Załączam log z Hijack This

============================

Na forum piszemy po polsku. Proszę poprawić błędy.

Monczkin

czysty, daj logi z Combofix

Witam znowu

Mam coraz częściej tę przypadłość: na pulpicie pojawia się ikonka IE, port 135 żółty, a ja bez internetu. Załączam log

ComboFix 07-12-02.6 - Właściciel 2007-12-11 17:59:50.6 - NTFSx86 NETWORK

Pobierz program SDFix

Log z SDFix:

Daj log z ComboFix

Nie da rady.

C/Documents and Settings/Właściciel/Pulpit/ComboFix.exe nie jest prawidłową aplikacją systemu Win 32 - taką informację uzyskuję przy próbie otworzenia aplikacji z forum (starą wykasowałam)

Skanowanie Ad-aware:

INSTRUKCJA URUCHOMIENIA: