Zainstalowałem Beryla -restart i niebieski ekran :(

wyswietla sie komunikat

serwer x został wyłączony,uruchom ponownie gdm gdy serwer x zostanie poprawnie skąfigurowany…

czarna magia :frowning:

Złączono Posta : 27.03.2007 (Wto) 11:51

po naciśnięciu na ok widze czarny monitor ,ctrl+alt+f1 mam konsole

masz złe wpisy w xorg.conf

jestem nowy w linuksie

co poprawić i jak

A czy ktośtu jest jasnowidzem??

Masz jakieś ze wpisy w xorgu

pokaż go

JEśli masz jakąś partycję windowsową zamontowaną to skopiuj tam xorg.conf

np. jakaś partycja fat32 zamontowana w /media/d

włączasz linuksa

alt+ctrl+f1

logujesz się

i

sudo cp /etc/X11/xorg.conf /media/d

włączasz windowsa

I włączasz plik D:\xorg.conf jakimś notepad+ albo innym narzędziem

i go tu wklejasz

nie nikt tu nie jest jasnowidzem,ani ja też nie nie mam żadnego doświadczenia w tej kwestji pierwszy raz coś takiego widze

a przeczytałęś mój post??

zastosuj się

n ie można wykonać polecenia nie ma pliku

a wpisujesz sudo cp /etc/X11/xorg.conf /media/d ??

bo jak pisałem to /media/d to tylko przykład

a tak swoja drogą linuks zraża do siebie nowych userów tym że na każdym kroku sprawia zawsze te same problemy ,i nawet poradniki krok za krokiem nie dzialeja jak trzeba: przegladając wszystkie fora zawsze spotykałem sie z:

-wszelakie problemy z instalacja sterowników

-problemy z dzialaniem takich porgramów jak skype czy tlen w wine

-na oficjalnej stronie nieaktualne porady gdzie wielkia czciaka jest napisane gdzie można je sobie wsadzić

-brak dzwieku w skype dla linuksa i w grach pod niego

-problemy z zapamiętaniem zadanej rozdzielczości

to najbardziej przeszkadza,nawet jak upora się z jednym problemem to jak sie instaluje coś nowego to za chwile problem nowy,nie dziwie sie że wirusy pod linuksem też nie chcą dzialać :slight_smile:

wina producentów sterów (chyba maja jakieś tajne umowy z microsyfem) bo olewają linuksa jak tylko sie da a jak wyskoczy taki komunikat jak mi teraz to niestety jest kaplica…