Zakup przez internet zobowiązania

Witam,

Zakupiłem pewien towar w sklepie internetowym po atrakcyjnej cenie za który dokonałem przelewu. Po kilku dniach dostałem maila że anulowano moje zamówienie bo ktoś się pomylił i wystawił nie ten produkt co trzeba (ten który ja zamówiłem jest droższy). Czy sklep miał prawo anulować moje zamówienie ? Czytałem gdzieś że takie transakcje to tak jak podpisanie umowy i trzeba się z nich zobowiązać (głośna sprawa sprzedaży samochodu na allegro za niską cenę). Czy mogę domagać się sprzedaży tego towaru po cenie za jaki go kupiłem ? Na jaki przepis się powołać ?

Pierwszy krok jaki powinieneś zrobić to zgłosić to pracownikowi portalu aukcyjnego, oni już poprowadzą sprawę dalej i dowiesz się wszystkiego.

Jakiego portalu aukcyjnego ? Czytałeś w ogóle mój post ? Zaczyn się on tak “Zakupiłem pewien towar w sklepie internetowym …”

A tak, nie zwróciłem uwagi, z tego co wiem to obowiązkiem sklepu jest sprzedać zakupiony przez Ciebie towar po cenie za którą został wystawiony, jeśli odmawia to pozostaje droga sądowa, napisz może do federacji konsumentów, zapewne coś doradzą :wink:

Albo do rzecznika praw konsumenta.

To samo było z żaglówką z złotówkę. Jeśli gra warta świeczki to walcz :stuck_out_tongue:

Czasami warto coś zrobić dla zasady, żeby pokazać, że klient potrafi też walczyć o swoje.

Sklep oczywiście ma prawo do błedu, to nie aukcja.

Oczywiście mozesz domagac się sprzedania towaru po tej atrakcyjnej cenie bo niby dlaczego miałbyś odpowiadać za błąd pracownika?

Złóż reklamacje i dopiero kiedy będziesz nieusatysfakcjonawany zwróć się dalej. Niestety raczej nie masz szans na nic więcej poza upominkiem na przeprosiny.

oto odpowiedź sklepu komputronik w podobnej sprawie: