Zakupiony klucz aktywacyjny nie działa - Prośba o pomysły


(Garrutosan) #1

Witam.

 

Zwracam się do Was z prośbą o pomoc w rozwiązaniu dość nietypowego problemu :slight_smile:

 

Zakupiłem online (poprzez stronę producenta) program YourUninstaller.

(W tym miejscu proszę o pominięcie komentarzy typu: szkoda kasy, sa lepsze darmowe, etc...) :wink:

 

Ponieważ nie toleruję nielegalnego oprogramowania, wszystkie zakupione programy rejestruję na swoje dane osobowe.

Zrobiłem tak w przypadku Total Commander'a, WinRARA, wielu innych programów, które nabyłem w wersji elektronicznej.

 

Wszystkie programy, po dostarczeniu danych rejestracyjnych przez producenta, aktywowały się poprawnie.

Wszystkie poza YourUninstaller, który twierdzi, że nazwa i/lub klucz są niepoprawne.

 

Kontaktowałem się z działem supportu YourUninstaller.

Otrzymałem od nich email z nowo wygenerowanym kluczem.

 

Moje imię oraz nazwisko, zawierają polskie znaki diakrytyczne.

Czy to może być problem w przypadku tego programu?

Kiedy pobieram nazwę (imie i nazwisko) rejestracyjną z dostarczonego maila, wyświetlana jest poprawna nazwa.

Kiedy pobieram tę nazwę ze strony producenta, to moje imię i nazwisko w miejscu polskich znaków mają indeksy górne lub dolne.

 

Przykładowo: Zdzisław Podgórski zamienia na Zdzis´²aw Podg´²rski.

 

Żadna z wpisanych wersji nie pozwala na aktywację programu..

 

Co z tym zrobić?

Ktoś ma jakiś pomysł?

Producent odmawia wykonania ponownej rejestracji na imię i nazwisko bez polskich znaków.

Jestem przekonany, że ich program generujący coś niedomaga... ;|

 

 

Dziekuję za wszelką pomoc :slight_smile:


(rgabrysiak) #2

Cześć,

 

Skoro kupiłeś program i masz problem z jego aktywacją, to chyba najprostszym rozwiązaniem jest skontaktowanie się z producentem i wyjaśnienie problemu.


(Garrutosan) #3

Wow!

 

Cóż za odkrywcza odpowiedź.

Zauważ, proszę, że już to zrobiłem.

Napisałem to powyżej (gdybyś zechciał przeczytać tekst).

 

Otrzymałem nowy klucz, który został wygenerowany do mojego imienia i nazwiska.

Ten klucz w dlaszym ciagu nie działa, a support YourUninstaller’a milczy.

 

Skoro program nie działa, to może zwrot gotówki? ;|


(tomeeek64) #4

Poproś producenta aby wygenerował licencję na Twoje dane osobowe, z pominięciem polskich znaków.

Np. zamiast Zdzisław Podgórski poproś o wygenerowanie klucza dla “Zdzislaw Podgorski”.


(Garrutosan) #5

@UP

 

Tak zrobiłem.

Otrzymałem wygenerowany na nowo klucz z pominięciem litery “Ł”.

Klucz w dlaszym ciagu nie działa. producent milczy.

Nie mam pojęcia jak to ugryźć.

 

W jaki sposób mogę żądać satysfakcji?

Na moje maile nie odpisują.

Kupione online na oficjalnej stronie…

 

Ach…


(tomeeek64) #6

Jaki błąd się wyświetla? Daj zrzut ekranu (oczywiście zamaż dane licencji).


(Garrutosan) #7

@tomeeek64

 

Otrzymuję komunikat, że wprowadzone dane rejestracyjne są niepoprawne.

Innymi słowami - nazwa użytkownika i hasło nie pasują.


(tomeeek64) #8

Napisz, że chcesz skorzystać ze zwrotu środków w związku iż nie satysfakcjonuje Cię działanie programu, a nie upłynęło jeszcze 30 dni od zakupu.


(Garrutosan) #9

 

Problem polega na tym, że od kilku dni support YourUninstaller milczy…


(tomeeek64) #10

Jak dokonałeś zakupu? Nie zapłaciłeś przypadkiem kartą VISA lub MasterCard/Maestro?

Można wszcząć procedurę chargeback, która pozwoli na zwrot środków za niewykonaną lub nienależycie wykonaną usługę (w tym przypadku niedziałający klucz).

 

Druga opcja - są święta, a więc może odpowiedź nadejdzie, np. jutro :wink:


(Garrutosan) #11

Hej!

 

Dziękuję Ci za szybkie odpowedzi.

 

Tak się składa, że płaciłem VISĄ.

Za chwilkę rozejrzę się za informacjami na temat chargeback.

 

 

Co do świąt i braku odpowiedzi…

Święta mamy kilka dni, a odpowiedzi nie ma od ponad tygodnia.

Za pierwszym razem, kiedy składalem reklamację, maila otrzymałem nastepnego dnia.

Kiedy informacje zawarte w mailu od YourUninstaller okazały się nieprzydatne, zgłosiłem to ponownie.

Od tej pory milczą jak grób…

 

Zamieszczam treść korespondencji.

 

Moja wiadomość do nich:

 


(tomeeek64) #12

Rozumiem, że we wklejonym przez Ciebie e-mailu, podane jest Twoje prawdziwe imię i nazwisko (nie zmieniałeś go w celu wklejenia wiadomości na forum)? Jeżeli tak to warto zauważyć, że wystawili Ci ponownie licencję na nazwisko z polskim znakiem :wink: Zamienili “ł” na “l”, ale “ó” pozostało.


(Garrutosan) #13

Witam ponownie!