Zakupy na ebay. Kto doświadczony doradzi?

Potrzebuję 3 takie telefony:


Robił już ktoś zakupy na ebay. Jest to opłacalny interes? Bo cena kusząca, ale nie mam żadnego doświadczenia.

Normalnie kupujesz, płacisz i czekasz :wink:

Sprawdź cenę, dodaj koszty wysyłki (ew. cło i podatek, jeżeli jest taka konieczność), to co Ci wyjdzie porównaj z ceną w polskich sklepach i będziesz wiedział czy interes jest opłacalny.

Wyjdzie sporo taniej. Tylko nie wiem jak z cłem :wink: Sprawa się rozchodzi czy można sprawdzić jakoś wiarygodność sprzedawcy itp…

https://feedback.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewFeedback2&userid=eriks-jorda&ftab=AllFeedback&myworld=true&rt=nc&_trksid=p2050430.m2531.l4585

1 polubienie

Raz że masz informacje o opiniach o tym sprzedawcy - ma ich zbyt mało (tylko 9 pozytywów) jak dla mnie przy tak drogim zakupie), a poza tm jest z USA, więc na 99% Urząd Celny w Polsce dowali Ci podatek VAT (23%).

9 w ciągu połowy roku a nie ogólnie, ale to faktycznie trochę mało i tak.
Z tym cłem to muszę sobie jeszcze przeliczyć jak wyjdzie.

Towar jest ze stanów, więc przy wwozie/wysyłce do UE będzie jeszcze oclony, a z tego co widzę koszt ten to około 131.88 dolców. Plus wysyłka do pl około 39.25 zielonych. A może być i drożej bo to sumy przewidywane są, a nie rzeczywiste. Tak podaje tabelka na stronie aukcji.
Sprzedawca nie oferuje opcji zwrotów. Niby jest ochrona kupującego na eBay, ale mogą wniosek rozpatrzyć negatywnie… czyt.: odmownie, bo tyczy się to w tym przypadku jedynie niezgodności towaru z opisem.
Poza tym aukcja nie ma opcji “kup teraz”.
Ja bym odpuściła, szczerze mówiąc.
Aha… i jeszcze coś. Gościu nie podaje jak dokładnie ten fon jest “unlocked”. Najprawdopodobniej jest to fabryczne unloknięty model.
A druga sprawa, że ta wersja może nie działać z niektórymi sieciami w UE (poza usa), bo to model A1863.

Z infosów znalezionych w sieci: