Zalando - problem z pobraniem faktury

Jak w temacie. Przy próbie pobrania pojawia się to:

{
„edge_error”: „fail”,
„ref_id”: „empty”,
„wait”: 60,
„feedback”: {
„email”: true,
„url”: „”,
„recaptcha”: {
„enabled”: false,
„type”: 0,
„sitekey”: „”
}
}
}

?? Błąd na serwerze?

Blokery reklam na tej stronie wyłączone? Javascript włączony? Może na innej przeglądarce?

Może wysłali też na e-mail.

Używam AdGuard DNS na routerze. Inna przeglądarka to samo.

A możesz go tymczasowo wyłączyć - u mnie dzisiaj AdGuard (w przeglądarce) też namieszał i zablokował całą stronę: forsal.pl (możesz sprawdzić?) - dopiero całkowite wyłączenie na stronie pomogło.

Mi ta stronka działa.

Przypuszczam błędy na serwerze. Przyjdzie później ponoć papierosa. Temat do zamknięcia.

Ten temat został automatycznie zamknięty 30 dni po ostatnim wpisie. Tworzenie nowych odpowiedzi nie jest już możliwe.