Zalany laptop, dalsze problemy

Witam, mam parę pytań odnośnie zalanego laptopa, może opiszę całą sytuację, potem zadam pytania. Tydzień temu wylał mi się sok z wodą na klawiaturę od laptopa (pół szklanki) po wyczyszczeniu klawiszy, odpaliłem go i wszystko działało normalnie aż do dziś (po upływie tygodnia) Włączam dziś rano komputer, i pojawia mi się napis dosowy “SYSTEM NOT FOUND” restartuje komputer, napis się już nie pojawia natomiast komputer staje przy ekranie logowania systemu. Tyle. Komputer wyłączyłem już nie włączam, dopóki nie zaniose do serwisu. Oto moje pytania, gdyż do serwisu ide za tydzień a bardzo się martwie o lapka. Co mogło się stać/spalić/uszkodzić, czy jak się włącza ekran logowania to znaczy że karta graficzna się nie spaliła ? i dysk twardy, czy komunikat “system not found” może dotyczyć spalonego dysku. Nie mam pojęcia nie znam się na tym proszę o odpowiedź, aha i płyta główna, gdyby była jakaś “awaria” na płycie głównej laptop by się w ogóle nie włączył, prawda. Prosze o wszelkie możliwe odpowiedzi.

Bzdury! Nie wiesz to nie pisz!

Taka “porada” może tylko spowodować dalsze uszkodzenia sprzętu!

epoone , nie bierz pod uwagę tego co napisał maru1233 , bez dokładnej diagnostyki i określenia uszkodzeń po zalaniu pod żadnym pozorem nie włączaj laptopa oraz odepnij od niego akumulator!

Oddaj jak najszybciej do serwisu.

Wilgoć która przedostała się w zakamarki pod elementami elektronicznymi ciągle wyrządza dalsze zniszczenia elektroniki (korozja). Bez kąpieli w np. alkoholu izopropylowym nie ma możliwości jej z tych zakamarków usunąć.

Każdy podzespół mógł zostać uszkodzony, bez dokładnej diagnostyki przez dobry serwis nikt tego nie stwierdzi.

Tak, ale też i wielu innych podzespołów laptopa

1 polubienie