Założenie konta bankowego. Jaki bank?

Witam. Muszę założyć konto ale nie wiem najlepiej w jakim banku? Najlepiej jakby konto kosztowało najmniej i dało jak najwięcej :smiley: Chodzi mi o bezperoblemowe przelewy np. jak kupię coś na alledrogo. Kiedyś miałem w Lukas Banku, ale tam musiałem zdefiniować każdego odbiorcę osobno w oddziale banku, tj. podawałem numer danego konta a babka to robiła u siebie w komputerze. Konto będzie głównie służyło do odbioru wynagrodzenia. Nie jestem żadnym studentem także konta studenckie odpadają. Najlepiej jakby było jeszcze w “gratisie” karta bankomatowo płatnicza. Mam nadzieję, że mi coś doradzicie.

mBank. Chyba, że zależy ci na darmowych bankomatach to Alior, ale tam 5zł/miesiecznie za kartę.

Ja mogę z całą pewnością polecić konto w AliorBanku.

Mam je od 30 listopada 2008 roku, obecnie płacisz 5 zł za kartę debetową (można sobie nawet wyrobić za free kartę debetową wypukłą) i to jedyne koszty jakie ponosisz co miesiąc …

Prowadzenie konta 0 zł, wypłaty z dowolnego bankomatu na całym świecie bez prowizji, w innych bankach wypłata z obcego bankomatu to koszt co najmniej 5 zł, wszystkie przelewy przez internet za darmo !

Zastanawaiłem się własnie nad Alior Bankiem. Czy nie ma tam jakiś dziwnych ukrytych opłat, np. że trzeba mieć utrzymane jakieś saldo na koncie np. 1000 zł. czy coś w tym stylu? I czy napewno wszystkie wypłaty Z DOWOLNEGO BANKOMATU są za free? Wiadomo, że najlepiej przejść się zapytać do banku i tam, pogadać ale narazie chcęsię Was poradzić. W końcu od tego jest forum :slight_smile:

Stały_bywalec ,

Jedynym kruczkiem jest to, że musisz traktować swoje konto w alior banku jako konto główne, czyli takie, na które wpływa wynagrodzenie.

A skoro, napisałeś w pierwszym poście że konto będzie służyło do odbioru wynagrodzenia, płacisz miesięcznie 5 zł za kartę.

Stały_bywalec ,