Zamienniki do drukarki Canon IP 2200


(Dorota Anna) #1

Witam! Bardzo prosze o pomoc. Czy widział ktoś zamienniki do drukarki Canon IP 2200,

bo ja szukam od dwóch godzin i znalazłam tylko oryginały.Pozdrawiam


(Asterisk) #2

A przeczytałaś instrukcję ?

W nabojach są chipy - stąd może być z tym problem :frowning:


(Dorota Anna) #3

To co mi radzisz? Pozostaje kupić oryginały. Facet w sklepie, który mi sprzedał drukarkę mówił,ze są do niej zamienniki, niestety nie sprawdziłam wcześniej tego w necie. :frowning:


(Asterisk) #4

Jeżeli za zamienniki uznać większe naboje, to miał rację.


(ak6) #5

Jeśli chcesz się bawić w napełnianie to proszę:

http://www.allegro.pl/item139426317_act ... stkie.html

http://www.allegro.pl/item139426449_act ... stkie.html

http://www.allegro.pl/item139426532_act ... stkie.html

http://www.allegro.pl/item139426623_act ... stkie.html

Oczywiści używasz ich na własne ryzyko. Ale jak dotąd nie miałem z nimi żadnych kłopotów.


(Dorota Anna) #6

Kupiłam uzupełniacz, napełniłam i teraz mam tylko problem, jak ustawić drukarkę, aby widziała,że jest pełny tusz, a nie pokazywała stanu sprzed napełnienia?


(ak6) #7

Doroto Anno

Poszukaj we właściwościach drukarki czegoś takiego jak: resetowanie wskaźnika poziomu atramentu.


(Dorota Anna) #8

Już czegoś takiego szukaliśmy i nic. Nie mamy pojęcia gdzie to może być "schowane". :frowning:


(ak6) #9

Niestety nie wiem jak jest u ciebie. W mim starym canonie jest tak:

menu start --> ustawienia --> drukarki i faksy --> PPM na drukarce --> właściwości --> zakładka: konserwacja --> resetowanie wskaźnika poziomu atramentu.

Może być taka sytuacja, że informacja ta resetuje się automatycznie - po włożeniu nowego kardidga. Wtedy pozostaje tylko albo olać ten komunikat i po prostu drukować albo odinstalować i zainstalować drukarkę na nowo.

Złączono Posta : 08.11.2006 (Sro) 22:15

znalazłem coś dla ciebie na innym forum:

Daj znać czy zadziałało. :smiley:


(Dorota Anna) #10

Niestety w naszej nie ma w konserwacji resetowania :frowning: . A co do tej drugiej informacji to już próbowaliśmy i przyciskanie też nie pomaga. Dzięki za pomoc.