Zamknięcie pokrywy laptopa wyłącza go- prolem

Od dwóch dni mam problem z laptopem. Przed wczoraj zaczął wyłączać się pod zasilaczem. Kilka minut i gasł, po naciśnięciu “powera” włączał się ekran i były na nim otwarte te okienka z których akurat korzystałam. Więc w sumie nie do końca się wyłączał, a tylko gasł. Na baterii było wszystko ok. Wczoraj problem zniknął ale pojawił się kolejny. Po zamknięciu pokrywy laptop po chwili się wyłącza. Tutaj już nie gaśnie tylko całkiem się wyłącza. W ustawieniach pokrywy nci nie zmianiałam, wszystko jest na opcję “uśpij” z której zawsze korzystam. 

Laptop to Lenovo G510. Ma równy rok.

Czy ktoś wie co mu odbija?

tak wiem poprostu wejdź w opcje zasilania i masz tam ustawienia tak jak skutek zamknięcia pokrywy lub plan zasilania zmień jeśli to nie pomoże to nie wiem niech ktoś inny ci podpowie ja nie znam się za bardzo… nie grzebe z systemie mam ustawione po swojemu i u mnie po wyłaczeniu zasilania “przycisk” wyłącz się  ekran a po zamknięciu pokrywy wyłącza się

Witam, spróbuj zmienić plan zasilania na wysoka wydajność. W ustawieniach będziesz musiała dokonać zmian, gdyż wcześniejsze ustawienia nie zachowają się. Mi to wygląda na uszkodzony czujnik położenia klapy, możesz to sprawdzić wchodząc do BIOS’u i poczekać na ten moment kiedy laptop się wyłączy, wykluczy to winę systemu. Jest jeszcze inna możliwość, miałem tak w przypadku swojego laptopa Acer Aspire v3-731g, winna była bateria, która powodowała zwarcie. Jeżeli laptop ma rok i obowiązuje gwarancja, to rozważył bym oddanie go do serwisu. Pozdrawiam

Gdy zmienie ustawienia tak, żeby zamknięcie klapy nic nie robiło to owszem laptop się wtedy nie wyłącza tylko chodzi nomalnie. Ale do tej pory było tak, że zamknięcie pokrywy go usypiało, teraz się po prostu wyłącza całkiem. Jeśli chodzi o BIOSa to jestem w tym kompletnie zielona.  

Bateria może robić zwarcie? Może zasilacz? Nie karzystam nigdy z laptopa na baterii. 

Jeśli chodzi o gwarancję to minęła kilka dni temu:-(