Zamknięte Porty - problem z uTorrent


(netis) #1

uTorrent kompletnie nie chce wysyłać, a przez to również nie ściąga.

Kiedy sprawdzam "porty" (uTorrent->Opcje->Kreator ustawień->Sprawdź przekierowanie portu) otrzymuję komunikat:

Error! Port 34853 does not appear to be open

Inne porty sprawdzałem - to samo...

Co ciekawe, zakładka "Połączenia sieciowe" w Panelu Sterowania jest pusta. Nie mogę również uruchomić "Zapory Systemu Windows".

Na dysku mam zainstalowany równoległy/awaryjny Windows XP i tam wszystko hula jak należy.

Moja konfiguracja: Win XP sp2, Outpost Firewall, Nod32.

Oczywiscie uTorrent w Outpost jest przepuszczony, a nawet wyłączałem Firewall zeby sprawdzic czy zadziała.


(Danielm86) #2

użyj portu np 60906. U mnie na tym porcie Azureus śmiga wysmienicie. Zainstaluj Zone Alarm zamiast Outposta.


(netis) #3

Outposta używam od bardzo dawna i mogę go z czystym sumieniem wszystkim polecić. Jest również zainstalowany na tym drugim "systemie". Z uTorrentem mam problem od kilkunastu dni. Ponieważ nie udało mi się problemu rozwiązać, a czytałem wiele wątków, założyłem nowy post.

Jak juz napisałem wcześniej, sprawdzałem również po wyłączeniu (całkowitym) Outposta, rownież na tym porcie: 60906.

Napisałem również o problemie z "Zaporą Systemu Windows", gdyż najwyraźniej problem tkwi gdzieś w "systemie".

Dla pewności, również przeinstalowywałem aplikacje, wraz z usunięciem wszystkich wpisów w rejestrze.

Złączono Posta : 13.10.2007 (Sob) 11:43

Widzę, że nikt nie potrafi rozwiązać mojego problemu.. :? :frowning: