Zamulony komp (log combofix, hijack)lepiej nie umiem opisać

Witam Forumowiczów. To mój pierwszy post tutaj, do tego jestem mocno zielony, proszę więc o wyrozumiałość jeśli coś poknociłem (staram się :wink:

Bardzo proszę o interepretacje logów i wskazówki (raczej łopatologiczne :wink:

Komp. - Lenovo X61

Sys. - Vista 32

Antyvir. - MKSvir - (z ok. miesięczną przerwą w aktualizacjach, ale w końcu zakualizowany)

Logi:

HiJack - http://wklej.org/hash/4ed60496d3/

ComboFix - http://wklej.org/hash/8efd4b449b/

Problem:

Początkowo (po aktualizacji) skaner nie chciał przestać skanować (przy pełnym skanie wytrzymałem 15 milionów obiektów - od środy do piątku :wink: "po drodze wykrył jakieś dwa obiekty, które usunąłem, a ich nazwy w swoim lamerstwie nie zanotowałem - byłem pewien, że już jest OK.

Po dwóch niewiele mniej zawziętych acz równie nieskutecznych próbach, zadowoliłem się smart skanem. A AdAvare wykrywał tylko ciasteczka. Jedyny nienaturalny obiaw to były problemy z paskiem bocznym podczas otwierania systemu i sporadyczne zawieszanie się IExplorera, podczas surfowania po onet blogu - wymagające restartu IExplorera - to też zbagatelizowałem.

I nastąpił ten nieuchronny moment, że pewne kliknięcie okazało się ostatnim - komp stanął na dębowo.

Po twardym resecie w normalnym trybie nie chciał przestać się otwierać - cpu RAM były obciążone w zakresie od 40 do 70%, ale kontrolka HDD zamiemiła się w “pulsar” . W trybie awaryjnym skanowanie dało efekty dokładnie jak wyżej.

Postanowiłem więc zwrócić się do wyższej instancji - pogmerałem w necie i znalazłem Wasze Forum

Poczytałem (tyle ile umiałem :wink: naprężyłem się, bardzo starałem zastosować się do instrukcji i jestem …

Sami widzicie, że jestem niewąskim lamerem więc Uprzejmie Błagam o “Hilfe” i Tzierpliwość.

Z góry Dziękuję i Pozdrawiam

nrd