Zanik 1/4 dysku sytemowego

Witam.

Od kilku dni przeglądam zasoby sieci i tegoż forum, i stwierdzam, że nie potrafię znaleźć rozwiązania dla mojego problemu, myślę, że coś z windą jest nie tak, ale może ktoś udzieli mi dokładniejszej informacji.

OS- Vista Ultimate oem x64

Spostrzegłem następującą rzecz…

  1. Partycja C - 118 GB pojemności.

  2. Wg. “Właściwości” i “Komputer” zajęte na C jest ok 70 GB.

  3. Dysk lokalny C -> Ctrl + A -> PPM -> “Właściwości” -> zajęte powiedzmy 40 GB.

Podsumowując: gdzieś wsiąkło 30 GB! !!

Sprawdzałem wirtualne pamięci RAM i takie tam… nie dawało to łącznie nawet 10 GB.

Kasowałem co się dało- tempy, punkty przywracania systemu, itp.

Skanowałem antivirami- kasperski i f-secure.

Zrobiłem z 5 logów- HijackThis.

Analizując raporty skanów AV - czysto.

Analizując log HT - nie znam się na tym, ale z tego co znalazłem w sieci, aż tak bardzo strasznych wpisów na kompie nie mam. :smiley:

Będę wdzięczny za wszelką próbę pomocy…

Log z HT http://wklej.eu/index.php?id=0dfc7b4055

Combofix nie wystartował… :confused:

Domyślnie do 10-15% pojemności dysku może zużywać funkcja przywracanie systemu. Pliki te są w katalogu System Volume Information, do ktorego nie masz dostępu i dlatego ci ich nie podlicza.

No dobrze, zakładając, że będzie to 15% wychodzi 17.7 GB - pozostaje jeszcze 13.3 GB…

Poza tym, w ciągu ostatnich kilku dni 1 GB wsiąkł znowu… :frowning:

No dobra ale mogę być jeszcze inne foldery ukryte lub takie na których nie masz dostępu.

Jaki masz system? Na Visćie domyślnie nawet administrator nie ma dostępu do wielu folderów, dopóki nie użyje jawnie swoich uprawniem (przez UAC). Dodatkowo jeśli masz więcej kont użytkowników, katalogi innych użytkowników mogą być prywatne (na Viście jest tak domyślnie) i wtedy też nie masz do nich dostępu.

Najlepiej odpal jakiegoś Linuksa LiveCD (np. Ubuntu) i w nim bedziesz miał dostęp do wszyskich folderów, więc jak podliczysz, powinno wyjść w sumie rzeczywiście tyle ile jest zajęte.