Zapis w wordzie

Mam problem. Jak np coś napiszę w Wordzie i potem chcę zapisać jako dokument word to wyskakuje mi taka informacja

“Ten plik może zawierać formatowania, które zostaną utracone podczas konwersji na format Plik tekstowy.Aby zachować oryginał kliknij przycisk Nie a potem przed konwersją zapisz dokument w formacie Word.”

I mam do wyboru:

Czy kontynuować zapis " TAK lub NIE"

i jak kliknę na TAK to zapisuje mi go do pliku tekstowego.

Nie wiem co mam zrobić ? Czy to może jakieś ustawienie ?

Spróbuj dodać do nazwy pliku : .doc

a wybierasz rozszeżenie *.doc, lub *.rtf ?? bo z tego co czytam wybiera/wybierasz *.txt. Przy *.txt zawsze jest taka informacja

zapisuje jako dokument WORD

Witam,

poprzednicy mają rację, a Ty pewnie masz ustawione:

Narzędzie->Opcje->Zapisywanie->Zapisz plik w formacie Word jako

na *.txt

Zmień na *.doc i tyle.