Zapomniałem hasła do laptopa

Witam

Wstyd się przyznać ale zapomniałem hasła do służbowego laptopa , właśnie kończy mi się urlop i chciałem zobaczyć co i jak i tutaj pojawił się problem moja skleroza a w sumie to często zmieniane hasło / takie wymagania firmy /. Tutaj pojawia się moja prośba w jaki sposób mogę je odzyskać albo zalogować się do kompa , proszę o w miarę łatwe podpowiedzi ponieważ jestem totalnym laikiem. Z góry dziękuje za pomoc

Zapomniałem dodać - Windows XP

Czy hasło jest założone na BIOS, konto użytkownika w systemie operacyjnym (jeśli tak to jaki system) , czy może podaje się je w jakimś programie (np TrueCrypt) służącym do szyfrowania całego dysku lub partycji ?

zapomnialem-hasla-windows-t152310.html.

no to mi dałeś zagadkę - wydaje mi się że w biosie /jak odpalam laptopa jest jakaś wzmianka o biosie :slight_smile: /ale jak wspomniałem wcześniej jestem laikiem więc nie mam za bardzo pojęcia. Jak się loguje muszę podać mój login i hasło bo są też loginy informatyków firmowych -może ta informacja coś Ci powie.

Dodane 24.08.2012 (Pt) 19:44

fajnie ale jak daje F8 i wybieram tryb awaryjny to i tak pyta mnie o hasło - :frowning:

tu szukaj są sposoby https://www.google.com/search?q=zapomni … =firefox-a

Dodane 24.08.2012 (Pt) 19:58

więcej wyników https://www.google.com/search?q=zapomni … 0QWP8YDYCw

Służbowy?

Przypadkiem nie jesteś podłączony do domeny?

Logujesz się WPISUJĄC swoją nazwę użytkownika hasło czy wpisywałeś tylko hasło a nazwy użytkownika nie mogłeś edytować?

nawę użytkownika również wpisuje , poniżej podaję swoje hasło

Idź do administratora serwera, niech ci zmieni to hasło :slight_smile:

wszystko fajnie tylko ja pracuje w terenie i z pomorza do Krakowa trochę daleko

I znów wracamy do punktu wyjścia. Jeśli logujesz się do domeny, hasło da się zresetować zdalnie. Jeśli nie, musisz to zrobić sam.