Zapomniane hasło do routera

Witam, jak już mniej więcej widać w temacie… zapomniałem hasła do routera… Miałem zapisane je też na kartce, ale niestety nie mogę jej znaleźć. Wiem wiem… było już dużo o czymś takim tematów, ale nie mogę nic znaleźć co mogłoby mi pomóc. Jestem zielony w tych sprawach… Więc tak: Chcę się połączyć telefonem przez WIFI z moim routerem i jak już wiecie nie pamiętam hasła… Mój router to ; TP-LINK TD-W8901G . Jest jakieś inne wyjście, oprócz resetu routera ? Jeśli tak… podajcie ! A co do resetu, gdy już zrobiłbym go, co potem mam robić ? gdy wejdę na komputer i coś zacznie wyskakiwać, żeby to uzupełnić itd. ? Nie ogarniam takich rzeczy, boję się, że jak zrobię ten reset to coś spierniczę…xd i szukam pomocy u Was ! jesteście na pewno bardziej ogarnięci ode mnie… Z góry dzięki !

Zaproś średnio rozgarniętego informatyka i będziesz miał wszystko zrobione na cacy, skoro tego nie ogarniasz. Zapomniałeś hasła do routera czy do sieci? Wiesz w ogóle, jak zalogować się na router? Jeśli nie, nie widzę sensu w tłumaczeniu Ci czegokolwiek (bez obrazy). Jeśli wiesz, musisz:

  1. Zalogować się na nim jako admin - możliwe, że masz standardowe hasło nie zmienione, które widnieje w instrukcji. Jeśli się nie udało, to możesz spróbować zalogować się jako user i odczytać wszystkie ustawienia, zresetować router i…

  2. Zmienić hasło od wifi

  1. Zrób reset

  2. Weź instrukcje w łapy i czytaj… później skonfigurujesz go. Jak nie masz instrukcji to sobie ściągnij z neta

Routery TP Link, w których nazwie modelu jest TD, to routery z modemem ADSL, więc domyślam się, że korzystasz z łącza ADSL (Neostrada, Netia itp.), w tym przypadku musisz znać login i hasło dostępu do sieci operatora, takie rzeczy powinny być zapisane na umowie. Jeśli znasz login i hasło dostępu do sieci, możesz zresetować router i skonfigurować go zgodnie z tym, jak to opisałem w tym wątku :arrow: viewtopic.php?f=15&t=439247 cała wiedza jaką potrzebujesz zawarta jest w tamtym temacie.