Zapomniane hasło użytkownika - Neostrada


(trueno2) #1

Witam.

Chcę zainstalować na nowo Neostradę, lecz mam pewne wątpliwości. Zagubiłem kartki na których wszystkie nazwy użytkownika i hasła są zapisane. Oczywiście do ponownego zainstalowania Neostrady muszę znać hasło użytkownika, heh... skąd ja je mam wziąć?

Niestety gdy kliknę w konfiguracje Neo, to tylko pokazuje mi się nazwa użytkownika, hasło użytkownika jest zakropkowane :evil:.


(Tomasz Paziewski) #2

Kiedyś widziałem program, który pokaże jakie jest hasło pod takimi kropkami, gwiazdkami itp. Poszukaj takiego albo niech ktoś zapoda link do takiego programu.


(boczi) #3

Tutaj: http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=1&t=91

Jednak zalecany jest kontakt z TP.


(Nowy10) #4

http://www.panel.neostrada.pl

podaj ID i pin i zmień hasło na jakie tylko chcesz

lub użyj tego


(model12) #5

Witam! Dla mnie to jest śmieszne "zapomnialem-zgubiłem" ludzie o czym wy wszyscy myślicie,zadzwoń pod nr o-800-102-102-1 i zapytaj może Ci powiedzą, a rada jest taka przedłurzacz pamięci czyli poprostu notesik zapisać wszystkie longiny i hasła a nie będzie problemów,faktem jest że jak nie zmienisz hasla w NEO to kicha bo tamte podawane przez nich jest nie do zapamiętania, to kicha.Ale karteczka i zapisanie danych to podstawaPozdrawiam i trochę pomyślunku


(trueno2) #6

Zabłysnąłeś wiedzą, cholera jasna... ostro :wink:. Uwierz mi, że jednak zawsze zapamiętuje hasła itp., ale jednak akurat w tym wypadku, wszystko się **********, porobiło [każdy może dodać swój epitet :wink:].

Dziękuje serdecznie wszystkim za odpowiedzi. Oczywiście jak ktoś ma jeszcze jakieś trafne inf. jak ładnie i pięknie odzyskać hasło, to będę wdzięczny za udostępnienie, tych jakże cennych dla mnie teraz wiadomości :).

Pozdrawiam trueno2/Michał :).


(boczi) #7

Nie otrzymasz takich informacji, ponieważ jeśli nawet byłyby takie możliwości, mogłyby zostać wykorzystane przez inne osoby do niecnych celów, tak jak np. światłe porady, jak dostać się na konto administratora w systemie i takie posty są moderowane ze względów bezpieczeństwa. trueno2, radzę trochę opanować język.

Dzwonisz do TP i wyjaśniasz po prostu sprawę. Jednak musisz być właścicielem linii oczywiście najlepiej, by tam dzwonić w tej sprawie.


(trueno2) #8

Strzał w dziesiątkę. Dzięki.

Zajęło mi dosłownie 3 minuty, razem z ściągnięciem, zainstalowaniem i odzyskaniem hasełka :wink:.