Zapomniane hasło użytkownika - Neostrada

Witam.

Chcę zainstalować na nowo Neostradę, lecz mam pewne wątpliwości. Zagubiłem kartki na których wszystkie nazwy użytkownika i hasła są zapisane. Oczywiście do ponownego zainstalowania Neostrady muszę znać hasło użytkownika, heh… skąd ja je mam wziąć?

Niestety gdy kliknę w konfiguracje Neo, to tylko pokazuje mi się nazwa użytkownika, hasło użytkownika jest zakropkowane :evil:.

Kiedyś widziałem program, który pokaże jakie jest hasło pod takimi kropkami, gwiazdkami itp. Poszukaj takiego albo niech ktoś zapoda link do takiego programu.

Tutaj: http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=1&t=91

Jednak zalecany jest kontakt z TP.

http://www.panel.neostrada.pl

podaj ID i pin i zmień hasło na jakie tylko chcesz

lub użyj tego

http://www.dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&t=91&id=323

Witam! Dla mnie to jest śmieszne “zapomnialem-zgubiłem” ludzie o czym wy wszyscy myślicie,zadzwoń pod nr o-800-102-102-1 i zapytaj może Ci powiedzą, a rada jest taka przedłurzacz pamięci czyli poprostu notesik zapisać wszystkie longiny i hasła a nie będzie problemów,faktem jest że jak nie zmienisz hasla w NEO to kicha bo tamte podawane przez nich jest nie do zapamiętania, to kicha.Ale karteczka i zapisanie danych to podstawaPozdrawiam i trochę pomyślunku

Zabłysnąłeś wiedzą, cholera jasna… ostro ;). Uwierz mi, że jednak zawsze zapamiętuje hasła itp., ale jednak akurat w tym wypadku, wszystko się **********, porobiło [każdy może dodać swój epitet ;)].

Dziękuje serdecznie wszystkim za odpowiedzi. Oczywiście jak ktoś ma jeszcze jakieś trafne inf. jak ładnie i pięknie odzyskać hasło, to będę wdzięczny za udostępnienie, tych jakże cennych dla mnie teraz wiadomości :).

Pozdrawiam trueno2/Michał :).

Nie otrzymasz takich informacji, ponieważ jeśli nawet byłyby takie możliwości, mogłyby zostać wykorzystane przez inne osoby do niecnych celów, tak jak np. światłe porady, jak dostać się na konto administratora w systemie i takie posty są moderowane ze względów bezpieczeństwa. trueno2, radzę trochę opanować język.

Dzwonisz do TP i wyjaśniasz po prostu sprawę. Jednak musisz być właścicielem linii oczywiście najlepiej, by tam dzwonić w tej sprawie.

Strzał w dziesiątkę. Dzięki.

Zajęło mi dosłownie 3 minuty, razem z ściągnięciem, zainstalowaniem i odzyskaniem hasełka ;).