Zapora- problem z włączeniem

Mam problem z zaporą w Viście. Nie mogę jej włączyć. Podczas prób uruchomienia pojawia się komunikat, że usługa jest nieaktywna. Gdy próbuje aktywować usługę pojawia się kod błędu 0x6D9. Problem pojawił się podczas korzystania z Norton Internet Security i nie ustąpił po jego odinstalowaniu (Removal tool). Obecnie korzystam z Avast Antyvirus w połączeniu z Comodo Firewall Pro.

arekarek72 ,

Poczytaj - Konkretne tematy… ze zwróceniem szczególnej uwagi na pierwszy post. Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty - proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.

skoro używasz Comodo to po co chcesz włączać jeszcze systemową zaporę?

nie jest zalecane używanie więcej jak jednej zapory

Problem wystąpił przed instalacją Comodo. I chciałbym wiedzieć co jest nie tak z systemem.

Dodane 04.06.2009 (Cz) 19:19

Problem wystąpił przed instalacją Comodo. I chciałbym wiedzieć co jest nie tak z systemem.

sprawdź to klik

Dragonik, dzięki już działam!