Zapytanie mysql wyświetlające również powtarzające się rekordy

Witam, jestem początkujący w bazach danych, przeszukałem google i niestety nic nie znalazłem co by mogło mi pomóc.

Problem polega na tym, że mam zapytanie do bazy

SELECT * FROM `colorlist` WHERE `id` IN(200005, 200025, 209999, 200005, 200001, 200002)

gdzie w bazie o poniższym wyglądzie dane numery mają swój odpowiednik w nazwie koloru

| id | name |
| 200005 | żółty |
| 200025 | brązowy |
| 209999 | zielony |
| 200001 | czerwony |
| 200002 | biały |

 

wykonanie tego zapytania zwraca mi wartości

200005 żółty

200025 brązowy

209999 zielony

200001 czerwony

200002 biały

 

Czyli zapytanie działa prawidłowo ale chodzi mi o to aby zwróciło też wartość która się powtarza i aby wartość powyższego zapytania prezentowała się następująco

200005 żółty

200025 brązowy

209999 zielony

200005 żółty

200001 czerwony

200002 biały

 

Chodzi tylko o to jak zmodyfikować zapytanie aby zwróciło też powtórzenia.

 

Pozdrawiam i dziękuję za każda okazaną pomoc

 

 

Dla mnie powinieneś zmienić coś “wyżej” niż tego SQL, bez sensu zwracać powtórzone dane, może powiesz o szerszym kontekście i spróbujemy CI pomóc?

Zapytanie powinno zwrócić z powtórzeniami, pytanie czy takie powtórzenia możesz wprowadzić do tabeli.

ID to prawdopodobnie klucz glowny, wiec ta informacja jest zapisana w bazie tylko raz. Zbior zawiera tylko niepowtarzalne rzeczy. Powtorzenie 2 razy 2005 nie spowoduje, ze ta informacja zostanie wyswietlona dwukrotnie. Po prostu prosisz DB o wyswietlenie wszystkich wierszy spelniajacych podany warunek, i to wlasnie dostajesz.