Zapytanie


(Ok166) #1

Witam.Szukam pomocy ponieważ kupiłem Windows 8 PRO na DVD+ Backup,wysłałem przelewem 209,98 PLN do Firmy ESD BY Arvato Herzebrock-CL-DE wdniu 22.11.2012.Do tej pory niemam ani kontaktu do nich ani płyty.Mam tylko wydruk

zamówienia.Jako zarejestrowany sprzedawca podany jest adres: arvato distribution GmbH Benzstrasse 5-7 33442 Herzebrock-Clarholz Germany.Proszę o jakieś wskazówki.Dziękuje.


(rgabrysiak) #2

Nie bardzo wiem jakiej pomocy oczekujesz. Poszukaj telefonu bądź maila do firmy i dowiedz się co jest z twoim zamówieniem.

Numer kontaktowy znajdziesz na tej stronie:

https://backupmedia.toshiba.eu/imprint.aspx


(Leszek2204) #3

witaj może za szybko chciał być przesyłkę to dopiero 2 tygodnie. w razie czego zgłość to na policję


(Srrs1988) #4

Czy na tym wydruku nie masz czasem kodu i adresu do pobrania? Bo mi się zdaje ze zamówiłeś “Kopie zapasową systemu” którą można pobrać z neta i nagrać na płytkę.


(Jasiek.w) #5

Przesyłka albo dotrze - albo zaginęła. Jak ktoś napisał trzeba swoje odczekać, a potem reklamować, ale najlepiej do Microsoftu, bo to z ich strony dokonałeś zakupu. Możesz też skontaktować się z Inpostem w Woli Bykowskiej, bo to oni realizują wysyłkę z Polski tych DVD.

http://www.inpost.pl/

Mimo, że piszą ,że potrwa to 5-7 dni roboczych, trwa to trochę dłużej. Uzbrój się w cierpliwość. Przesyłka zwykła, bez potwierdzenia odbioru - taką ja otrzymałem po 16 dniach.


(Piotrkijak) #6

Ja zadzwoniłbym, a następnie poczekał jeszcze do 7 dni roboczych i jakby nie przyszło złożył reklamację.


(Frog) #7

magik2012 , popraw tytuł tematu, używając przycisku image.php?album_id=20&image_id=4038