Zarobki serwisanta PC

jak w tytule chciałbym się dowiedzieć ile zarabia serwisant komputerowy. Jestem po (dobrym) technikum informatycznym, i w piątek mam rozmowę kwalifikacyjną i nie wiem jak odpowiedzieć na pytanie “ile chciałby pan zarabiać” .

Zależy w jakim mieście…

Ja w 50tys. mieście zarabiałem około 1500zł (na rękę)

Wszystko zależy od miejsca zamieszkania i tego co się robi.

Powiedz zgodnie z sumieniem, tyle ile ci odpowiada.

Ja zaczynałem od 800zł a obecnie 2800zł i ciągle rośnie, ale to zależy od firmy.

Nigdy nikt nie zapytał mnie się ile chcę zarabiać, wszyscy postawili swoją stawkę a jak się panu nie podoba to na pana miejsce jest 100 innych.

minor1990 - raczej postaw sobie pytanie, czy chcesz to robić. Bo jak chcesz, interesujesz się tym, to za kilkanaście miesięcy sam będziesz mógł przebierać w ofertach. A jak nie chcesz, to każdy zarobek będzie zbyt mały, a praca zbyt ciężka.

A w szkole to niczego się nie nauczyłeś. Szkoła daje tylko podstawowe wykształcenie teoretyczne, z reguły nie mające zbyt wiele wspólnego z rzeczywistą pracą.

PaPuX - taka mentalność polskich pracodawców. A niechby taki poszukał sobie nowego pracownika to zobaczy, jak trudno znaleźć kogoś, kto ma pojecie o swojej robocie. W wielu krajach (np. w USA) zwalnia się tylko w ostateczności, jak ktoś się sprawdza to po prostu się nie opłaca go pozbywać - nowego trzeba szkolić (koszty!), popełnia błędy itd., przez rok jest mało przydatny i zawadza innym, o ile w ogóle trafi się na rokującego a nie jakiegoś wybrakowanego, bo konkurencja też chce mieć dobrych pracowników.

Ja jako sprzedawca/serwisant/obsługa kafejki internetowej zarabiam miesięcznie 1000zł. Jak trafisz na dobre szefostwo i współpracowników to będzie dobra atmosfera, a jak atmosfera jest dobra to chce się pracować, wiem co mówię :wink: