Zasilacz do głośników Creative GigaWorks T20 series II

(gregory82) #1

Witam

Oryginalny zasilacz do w/w głośników pokazany na zdjęciu przestał działać, a dość ciężko jest znaleźć taki sam. Czy można użyć w zastępstwie zasilacza o innych parametrach, słabszej mocy, napięciu itp (nie znam się na tym)?

Jeżeli tak to jakiego?

(sensu) #2

Można, ale jaki wystarczy to nie wiem.

Miałem T20 series II i w komplecie był inny zasilacz niż twój. Chyba taki miałem (27V):

(fiesta) #3

Z tego co jest napisane na tabliczce znamionowej to nie zasilacz tylko transformator (AC adapter).
Zresztą popatrz na to co masz na wyjściu:
20V 1,1A ~ (“wężyk” jest symbolem prądu zmiennego)

(sensu) #4

Czy gdyby w output miałby to być prąd zmienny to nie podaliby częstotliwości jak jest wyżej w input?

(fiesta) #5

A po co?
Częstotliwość na wyjściu jest taka sama jak na wejściu (trafo nie zmienia tego parametru).

(sensu) #6

Myślałem, że może zmieniać, ale nie jestem ekspertem.

Wziąłem właśnie do ręki oryginalny zasilacz do T40 (do T20 kiedyś widziałem identyczny) i mam w output 27V i obok rysunek pokazujący biegunowość (w środku “+”, na zewnątrz “-”)
O co chodzi?

(fiesta) #7

Może o to że to IISeries?

(gregory82) #8

Na allegro jest takie coś:

Wg opisu powinno pasować.

(sensu) #9

Autor też podał “series II”. Chyba, że ma inne.

(gregory82) #10

Tak, series II. Jest trochę ofert w internecie, ale o dziwo nie mogę znaleźć tego modelu a nie wiem, czym mogę go zastąpić.

(fiesta) #11

Wg tego:
http://support.creative.com/kb/ShowArticle.aspx?sid=6098

zasilacz jest taki jak wspominał @sensu .
Co się kompletnie nie zgadza z tym co jest na fotce :frowning:

(gregory82) #12

Dzięki za link. Na liście producenta jest zarówno mój model, jak i te z allegro.

(gregory82) #13