Zasilacz do głośników Creative GigaWorks T20 series II

Witam

Oryginalny zasilacz do w/w głośników pokazany na zdjęciu przestał działać, a dość ciężko jest znaleźć taki sam. Czy można użyć w zastępstwie zasilacza o innych parametrach, słabszej mocy, napięciu itp (nie znam się na tym)?

Jeżeli tak to jakiego?

Można, ale jaki wystarczy to nie wiem.

Miałem T20 series II i w komplecie był inny zasilacz niż twój. Chyba taki miałem (27V):

Z tego co jest napisane na tabliczce znamionowej to nie zasilacz tylko transformator (AC adapter).
Zresztą popatrz na to co masz na wyjściu:
20V 1,1A ~ (“wężyk” jest symbolem prądu zmiennego)

Czy gdyby w output miałby to być prąd zmienny to nie podaliby częstotliwości jak jest wyżej w input?

A po co?
Częstotliwość na wyjściu jest taka sama jak na wejściu (trafo nie zmienia tego parametru).

Myślałem, że może zmieniać, ale nie jestem ekspertem.

Wziąłem właśnie do ręki oryginalny zasilacz do T40 (do T20 kiedyś widziałem identyczny) i mam w output 27V i obok rysunek pokazujący biegunowość (w środku “+”, na zewnątrz “-”)
O co chodzi?

Może o to że to IISeries?

Na allegro jest takie coś:

Wg opisu powinno pasować.

Autor też podał “series II”. Chyba, że ma inne.

Tak, series II. Jest trochę ofert w internecie, ale o dziwo nie mogę znaleźć tego modelu a nie wiem, czym mogę go zastąpić.

Wg tego:
http://support.creative.com/kb/ShowArticle.aspx?sid=6098

zasilacz jest taki jak wspominał @sensu .
Co się kompletnie nie zgadza z tym co jest na fotce :frowning:

Dzięki za link. Na liście producenta jest zarówno mój model, jak i te z allegro.

Napisałem do pomocy technicznej Creative, odpisali mi, że przy wejściu zasilającym na prawym głośniku jest oznaczenie prawidłowego napięcia. Faktycznie jest - 20V, jednak nie mogę znaleźć takiego zasilacza/transformatora. Dziwna sprawa bo to przecież popularny model głośników…

tyle że za 27 eurasów + koszty wysyłki to kupisz sobie lepsze nowe głośniki.