Zasilacz pod mój sprzęt


(Marekstepien) #1

Procesor: AMD Sempron, 1600 MHz (8 x 200) 2600+

Płyta główna: Asus K8N

Ram: 512MB DDR400 Kingston

Karta graficzna: Ati Radeon 9200 128MB

Dyski: 1) WD 80GB 2)Samsung 40GB

DVD-RW: LG

Stacja dyskietek

Wyświetlacz LCD

Jaki będzie odpowiedni na ten sprzęt?


(system) #2

Modecom 350W starczy spokojnie, i ktos zazaraz wspomnie o fortronie z allegro :roll: ale bierz modecoma


(Bażant) #3

350 bedzie jak znalazl :slight_smile: Jaką kwotą dysponujesz? (firmy: chieftec, tagan, topower, forton- wystrzegaj sie codegenów, megabajtow i innego g...)

On ma swoją zasilke :wink:


(system) #4

Jeśli chcesz coś do 100zł to polecam również Modecom lub Foratron :D. 350W w zupełności na twój sprzęt wystarczy, chyba, że masz zamiar za jakiś czas coś modernizować to na twoim miejscu już teraz zainwestowałbym w coś bardziej firmowego :wink:. Podaj ile kasy chcesz na to przeznaczyć... Bo jak więcej niż 100zł to polecałbym coś firmowego

:wink:


(system) #5

Ja mam i wszystko dobrze chodźi od 4 latach a sprzęt Sempron64 3000+, 512 DDR 400, 80GB, GA K8NS nForce3 250, Asus Radeon 9550 256 (128 bit)żadych zwisów itp. i w sklepie w którym kupowałem te częśći gosiu powiedźiał że starczy taki a kiedys Athlona XP 1700+ podkrecilem nawet :wink: i tez zasnych problemów tylko temeratura była strzasznie wysokoa.


(Marekstepien) #6

Mam do dyspozycji 100-110zł. A w najbliższym czasie chcę wymienić kartę graficzną.


(Bażant) #7

Ja bym taki HardCorowy nie byl :stuck_out_tongue:

Na jaką? Bo jezeli cos z serii 66xx to potrzebne ci bedzie te 400W :wink:

Doloż pare pln i kup np.: http://www.arest.pl/index.php?inc=produ ... 0&katid=14

http://www.arest.pl/index.php?inc=produ ... 8&katid=14


(McDracullo) #8

A czemu twierdzisz że Modecom jest lepszy od Fortrona? Ja twierdze że Fortron byłby lepszym rowziązaniem (350W). Ma silną linie +12V :wink:


(Marekstepien) #9

No nie wiem a jaką kartę radzicie? Jakiegoś Radeonika 9500-9600 czy geforca jakiegoś?


(system) #10

może mi poprostu się trafił jakis dobry model :smiley: no ale niebędę zapeszac bo naraźie niemam kasy na zmianę :frowning: ale i tak w przyszłosci zmienie jeszcze w tym roku zobacze jak z kasą będźie, ale jeśli by sie zasilacz spalił to mógłby wźiąść coś ze sobą by sie tylko komp wyłaczył. No chyba że piorun walnął i wtedy buum... przeciązenie


(system) #11

Zgadza sie... Więc pozostaje ci Foratron z allegro za ok. 110zł 400W, lub Modecom 400W za ok. 130zł. Chociaż ja brałbym Foratrona :wink:.


(system) #12

No Fortron cena jaka a jaka modecoma i zasilaczy innych firm, chiftec, tagan, no ale nieprzecze napewno lepszy od codegena.


(Wigrus1) #13

oj nie znasz dnia ani godziny, już nie jeden tak mówił ;/

No fortron fortron, 350 W będzie w sam raz :slight_smile:


(system) #14

Tak samo można powiedźieć o innym zasilaczu też nigdy nic niewiadomo. A z tego co wiem, to była seria codegenów co palili np. dyski płyty główne. Ale to nieznaczy że i mi sie taka trafiła. A tak wógóle niewiem czemu wigrus każdemu je wciskasz czyżbyś to Ty je sperzedawał i chcesz zarobić :? nie no sorry że wyleciałem z takim tekstem ale taka prawda niezauwarzyłem żebyś w swoich postach dotyczace składanie komus sprzetu i pytania jaki zasilacz do takiego sprzetu ciagle tego fortrona prponujesz przeciez jest tyle innych zasilaczy... np. ten modecom


(McDracullo) #15

Zamówiliśmy z Mirkiem 10 000 sztuk i chcemy się ich pozbyć.

A tak naprawde. Faktycznie są dobre zaislacze ale dużo droższe. wigrus bardzo często poleca Tagany itp. ale jeśli użytkownik ma tyle kasy. W cenie do 100zł liderem wydajności jest Fortron. Modecom tez jest dobry, ale nie tak dobry jak Fortron.