Zasilacz - Problem


(Seeme) #1

Konia z rzędem dla tego co rozwiąrze moj problem, a wiec...

>> Od dłuzszego czasu mialem problem z uruchomieniem komputera, jednak z góry zakladalem ze to wina starego zasilacza. Kompa musialem odpalac sposobem. Czasem sie nie wlaczal 20 razy pod rząd a czasem dzialal poprawnie przez dluzszy okres czasu (problem czesto pojawial sie po wylaczeniu listwy)

>> Jednak dzisiaj zamontowalem Tagana 380 i problem znika tylko czesciowo ( wiatraki i dyski ruszaja , jednak monitor pozostaje wylaczony) Po odlaczeniu zasilania i wlaczeniu komp startuje normalnie (chociaz roznie to bywa) ... Prosze o jakies wskazówki

conf: AMD 2500xp+ GIGABYTE KT400 A Tagan 380-U01 RADEON 9200 SE Kingstone 512 RAM


(efazeti) #2

przywracałeś domyślne ustawienia BIOS'u?


(Seeme) #3

Po jednych z nie udanych prób odpalenia komputer sam to zaproponowal


(efazeti) #4

ale resetowałeś te ustawienia? zworką lub poprzez wyjęcie baterii na jakiś czas


(Seeme) #5

zrobilem jak radzisz ... pierwszy strat byl ok, pozyjemy zobaczymy :smiley:

Edycja

Niestety to nie rozwiazalo problemu :confused: Jednakze zauwazylem ze kiedy wylacze zasilacz z tylu przyciskiem przed kazdym uruchomieniem to zwieksza prawdopodobienstwo na uruchomienie... ale co to za rozwiazanie :confused:


(Agatonster) #6

Seeme ,

Poczytaj - Konkretne tematy... ze zwróceniem szczególnej uwagi na pierwszy post. Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie.

Proszę poprawić pisownię w opisie problemu. W celu dokonania korekty proszę użyć przycisku ac7a4cd89050aa6e.gif


(Arturtargosz) #7

To może tez być wina np. zwarcia na obudowie jakiegoś elementu,

Spróbuj wyciągnąć tą blaszkę zaślepiającą od płyty głównej

P.s. jeszcze taka najpopularniejsza sugestia... sprawdź kondensatory czy czasem nie są uszkodzone :slight_smile:


(Matiz21) #8

Witaj. Miałem identyczny problem, okazało się że to wina procesora. Tez po kilku razach uruchamiał sie ale do czasu gdy wogóle sie nie włączył. Po zmianie procesora(1 rok temu) działa do dziś.