"zastępca" dla gf 7600gs

Witam wszystkich.

Na wstępie zaznaczam, że jestem kompletnie “zielona”. Muszę wymienić kartę (jak w temacie) do takiego zestawu:

pentium 4 2400 mhz, asrock P4VT8 via VT8763 apollo PT 800 (5pci, 1agp, 3ddr), zasilacz tech master 300w.

Cały “dowcip” polega na tym, że potrzebuję kartę na 2-3 miesiące ale “na już”, bo potrzebuję działającego komputera, którego używam do pracy. W okolicy grudnia/stycznia będę wymieniać płytę główną itp, (i ponownie grafikę na jakąś bardzo dobrą) więc nie zależy mi, żeby karta była bardzo dobra. Wiem że to trochę bez sensu ale sprawa tak wygląda. Problem w tym, że nie znam się na tym kompletnie :frowning: na te 3 miesięce szukałam karty taką, jak mam teraz, ale nie znalazłam. Więc stąd moja prośba, o podanie konkretnego modelu który nadawałby się na zastępstwo do mojego pc do czasu wymiany innych części. Będę bardzo wdzięczna za pomoc.

Nowa czy używana?

Nowa - http://www.komputronik.pl/product/11710 … e_BOX.html

Jakoś nie jestem przekonana do używanej… Ale nie wiem czemu, nie znam się kompletnie. W sumie to tylko na 3 miesiące max, to może używana by wystarczyła…?

Dzięki bardzo za linka.

axelinka , poleciłbym tobie wziąć jakąś starą używaną kartę graficzną “na przeczekanie” ponieważ na AGP karty są drogie.

Proponuję: http://allegro.pl/his-radeon-9600-128mb … 40730.html lub http://allegro.pl/ati-radeon-r-9600-xt- … 70943.html

Dziękuję bardzo!

Chyba nie ma sensu zakup nowej, skoro będzie mi potrzebna na krótko. Więc skuszę się na którąś z linka z allegro, skoro będzie działać z moim komputerem. Tym bardziej, że jeśli będę wymieniać części to płytę główną będę kupować z pci-e. To chyba lepsze niż agp, w sensie że daje więcej możliwości wyboru karty graficznej?

Oczywiście, slot AGP jest przestarzały, karty na AGP są dwu-trzykrotnie droższe niż na PCI-Express przy takiej samej wydajności. Bierz jak najtańszą kartę na AGP a potem zainwestuje się w PCI-Express :slight_smile: